Bende
-Boşver "diyerek geçtim Sude saate bakarak yataktan kalkıp kendi yatana yöneldi çekmecesini açtı biraz karıştırdıktan sonra bana dönüp
+Saat 8.30 okul geç "dedi ve tekrar önüne döndü galiba anlamadımı anlamıştı tekrar bana dönüp
-Saat 8.30 okula geç kaldık çabuk hazırlan " dedi kendisinin eşyalarını hazırlayıp öbürlerini uyandırdı bende yanımda iğki çanta getirmişim diyerek çantamı aldım....
İçine telefonum 2 defterimi 1 kalami ve 1 de silgimi koydum ....
Çantamı sırtıma alarak , sudeye "okul nerde "dedim oda"yetimhaneden çık sağa düz yürü sonra tekrar sağa dön düz ilerle 2 yol ayrımı çıkacak sol dan düz gittin mi karşıda bu arada sınıf 11/D" dedi bende hemen odadan çıktım koştum ...
okulu buldum hemen içeri girdim , 11/D yi buldum kapıyı çalmadan hemen girdim nefes nefese kalmıştım ....Öğretmeni gödüm karşımda bana bakıyordu ve bana ....
+Gel ,gel "dedi yanına gittim sınıftakilere baktım onlarda bana öğretmen
-Sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi "dedi ve sözüne devam etti "Kızım kendini tanıt "diyerek koltuna oturdu bende
+Merhaba , benim adım İlknur "dedim ve en arkada boş bir yer vardı oraya sıkışarak geçtim .... Oturdum herkezin önünde kitapları vardı ....
Sude ,Deniz,Derya içeri girdi ....Yerlerine geçtiler .... Kitabın yoktu ... Önümdeki çocuk bana döndü kitabını uzattı ...
-Merhaba ben Arda , kitabının olmadığını gödüm al "dedi bende TEŞEKKÜR şeklinde başımı sallayarak kitabı aldım ...
Arda gülerek önüne döndü , niye güldüğünü anlamamıştım .... Sayfayı buldum ve dersi işledik , bu ders böyle geçti .....
Tenefüs çaldı , yerimden kalk tım sudelerin yanına gidecekken kolumdan birinin tuttuğunu anladım .... Arkama döndüm tutan Arday dı ayağa kalktı
+Boşmusun ?"dediğinde onun ne dediğini anlayamamıştım ......
-Hı ne ? "kelimeleri ağzımdan çıkıverdi ..... oda
+Anlamadın mı ? "diye sorunca evet anlamında kafamı salladım .....oda
-Yani ..... "dedikten sonra Ardanın arkasından birisi gelip kolunu Ardanın omzuna koyup
+Selam , naber kanka ? bu kim ? Kız arkadaşın mı ? "diye sorunca çok kızdım birden bire
-Sanane ŞİŞKO "ağzımdan çıktı Arda gülmeye başladı arkadaşıda şok olmuştu herkez bana bakıyordu ...
Daha fazla kendimi rezil etmeden oradan ayrılıp lavoboya doğru koştum .... Elimi yüzümü yıkadım ....
Acaba sınıfa gidince ne olacak , zaten kendimi yeterince rezil etmiştim .... Yavaş adımlarla sınıfa doğru yürüdüm ....
Sınıfa girdim Arda yoktu rahatlayıp sırama oturdum ..... Başımı yan çevirip sıraya koydum ....
Kapının açıldığını hissedip kapıya baktım gelen Ardaydı kafamı yine çevirdim ....
Yine kapının açıldığını hissedip baktım gelen Öğretmendi ayağa kalktım..... Öğretmen
+Oturun , evett şimdi kitaplar "dedi Ardanın kitabı bende kalmıştı ondan yaptım.....
Öğretmen dersi anlatmaya devam etti der bittiğinde herkez eşyasını topluyordu.....Bende toplamaya başladım Arda:
-Kitabımı alabilirmiyim ?"dedi bendetabi anlamadım
+Hı,Ne?"dedim oda kitabı işaret ederek
-Kitap "dedi bende verdim telefonum yoktu her yere baktım sonra Arda
+Şey telefonum "deyince telefonumu çıkardı ve
-Telefon numaranı alıp kendikimi verdim ihtiyacın olursa arasın "dedi bende şaşkınlıkla Ardaya baktım Arda çantasını alıp sınıftan çıktı .....
Bende arkasından çıktım.....Okul kapısına gelince durup "ben nerden gelmiştim "dedim Etrafıma şaşkınlıkla bakarken arkamdan biri seslendi
+Hey , Neden burda ağaç gibi dikiliyosun ?"diye sordu bende
-Şey"oda atladı
+Ney ?"bende
-Evin yolunu unuttum "deyince gülüp
+Gerçekten mi ? "diye sordu
-Sen niye burdasın ?"diye sorunca birşey demeden uzaklaştı böyle kişileri anlamıyorum.....
"of ne yapıcam şimdi ben "dediğimmde karşıdan Sude yi giderken gördüm ona seslendim
+Sudeee Sudeeee "diye oda durup arkasına baktı ona ikimizin yetimhaneye gidebileyeceğimizi sordum oda kabul etti ikimiz yetimhaneye gittik.......
Yetimhanenin her kapısından geçerken annemin ve babamın gerçekte kim olduğu sorusu geçiyordu ..... Odaya girmiştik......
Yatağa attım kendimi olanları düşündüm bir anda yataktan kalkarak sude nin yanına gidip "Bugün hangi gün "diye sordum ......
oda "Pazartesi "dedi bende hemen telefonumu alıp ordan çıktım yanıma para almamıştım....
Taksiyi durdurdum elimi cebime soktum hiç param yoktu gitmesini söyledim gitti...
Koşmaya başladım koşuyordum bir anda durdum yanımda duran parka baktım Küçükken hep annemle buraya gelirdik.....
Beni sallardı ,kaydıraktan kaydırırdı....Hep gülümserdi,tatlı gülümserdi çok tatlı ....
Kimse onun kadar iyi değildi,keşke gerçek annem olsaydı,çok seviyordum ama bu olaydan sonra artık gözümden düştü,hiçbir değeri kalmamıştı.....
Salıncaklara doğru yürüdüm,salıncaklardan birine oturdum kemdimi yavaşça sallıyordum....
10dakka sonra salıncağı durdurdum ve indim,kardeşim olmasını çok isterdim olmuş ama habersiz belki olmamış nerden bileyim.....
Bilmiyorum,biraz zaman geçtikten sonra parktan yavaş adımlarla çıktım..Hala ileriye gidiyordum,ama yavaşça ......
Birden yanıma siyah ve büyük bir araba geldi arkamdan birinin geldiğini hissettim arkama dönmeden bayılmışım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLKNUR- Tamamlandı
ChickLitBazı yerlerini saçma veya cringe bulabilirsiniz ancak bitirdiğim ilk hikaye olmasından dolayı benim için ayrı bir yeri var.