HAYAT NOKTAYLA GÜZEL.Bu üç kelime çok saçma olabilir ama çok şey ifade ediyor.Her cümlenin sonu noktayla biter. Bir insanın hikayesinin bitmesiylede son bulur...
İyi okumalar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Lan kızım malmısın popo joe nedir ya.Ayşegül'ün anırmasıyla beraber erkeklerden çıkan ooo sesi ile güzel rüyama ara vermek zorunda kaldım.
-Noluyo ya ne bağırıyosunuz.
Bende Ayşegül'ün anırmasına karşı anırdım.
-Hah melis dinle bak sana soru sor-
-Canım pasta çekti
-Ayyyyy benimdeee. Kantine gidelimmi lan.
Çok üşeniyorum ya beni oraya götürmeyiiin . Evet ben çok üşengeç biriyim. Ne var siz hiç üşenmezmisiniz?
-Hadi lan hadi kalk gideeek
Konu pasta,çikolata,kek veya pasta olduğunda kimse beni tutamaz.
Etrafıma baktığımda erkekler kendi aleminde anırıyordu.Dolumay'a baktığımda bize korkmuş gibi bakıyo.
Bu kızdan cidden korkuyorum.-Hadisene mal.
Ayşegül'ün bağırmasıyla gözümü tahtadan Ayşegül'e çevirdim.
-Tamam lan ne bağırıyosun!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Evet çocuklar sayfa 225 ile 238 arasındaki tüm testler yapılacak.
Bütün sınıf aaaa diye anırırken bende onlara katıldım.ve sonra zil çaldı.
-Lan Ayşegül ödevi yap senden alıcam
-Niye ben ya bende Dolunay'dan alıcam
-Niye hepiniz benden alıyosunuz ya ben de yapmıycam ödevi hih
-Dolunay, Ayşegül. Dedim biraz bekledikden sonra devam ettim "Biz ne malız sizi seviyom lan"
Sonra grup sarılması yaptık ve zil çaldı ders biyolojiydi. Iıyh nefret ederim.
Canım ders dinlemekten sıkıldı bende defterime birkaç resim çizdim. Evet canım sıkıldıkça defter karalıyorum (tavsiye ederim işe yarıyo)
Kapı çalınca ben dışında herkes kafasını oraya döndü Ayşegül hemen "Daşş" diye bağırınca bende kafamı oraya çevirdim.Oha gerçekten taşlardı.
-Lan Ayşegüül şu öndeki çocuğa baaaaaaakk.
Kulağına bağırarak dedim.
Oda benim kulağıma;
-Yok lan arkadaki daha taşş.
-Boşver ikiside yakışıklı.
-Siz iyimisiniz taş peşinde koşacağınıza hocayı dinleyin diye çıkıştı Dolunay
Bizim TAŞ konuşmamız bitince hoca bize bakarak konuşmaya başladı.
- Evet çocuklar okula yeni geldiler onlara iyi davranmanızı istiyorum.
Hoca yeni gelenlere çevirdi ve
- Kendinizi tanıtın. Dedi
Sağ tarafta duran çocuk kendini tanıtmaya başladı.
-Benim adım Poyraz. İstanbuldan geliyorum.
Sonra diğer çocuk kendini tanıtmaya başladı
-Benim adımda Emre. Bende İstanbuldan geliyorum çocukluktan beri arkadaşız.
Ben hemen Ayşegül'ün çantasını arkaya atıp yere ittim.
-Noluyo lan
-sevgilinin olmasını istiyosan arkaya geç dedim sessiz bir şekilde.
-haaa tamam dedi ve arkaya geçti .
Ne kadar salak arkadaşım var ya ama seviyorum bu kızı.
Ayşegül'ü arkaya itmemin nedeni herkesin yanı doluydu bizim boş olursa yanımıza gelirler diye düşündüm ve düşündüğüm oldu.
-Evet poyraz sen Ayşegül'ün yanına geç.
Hoca biraz etrafa bakındıktan sonra
-Emre sende melis'in yanına geç dedi.
Ama ama ama ama ben böyle hayal etmemiştim poyraz benim yanıma oturcaktı yaaaa
Kızların bize kızgın kızgın bakmasından sonra inat olsun diye Emreyle Poyraz'a dönüp
-meraba ben melis sizde emreyle Poyrazsınız galiba
dediğimde ne kadar saçmaladığımı anladım ah salak ben.
İkisi birden "evet" dediklerinde sınıfın erkekleri yanımıza geldi ve poyrazlarla konuşmaya başladı bende Ayşegül'ün kolunu cimcikledim.
-aaağğğğğ napıyosun mağğğğl
-mal çocuğun içine düşseydin niye çocuğu yiyicekmiş gibi bakıyorsun.
-En azından hemen fırlayıp saçma sorular sorup çocuğu korkutmuyorum. dediği an zil çaldı ve fizik hocası içeri girdi.Bu hocada hemen geliyodu ya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu bizim ilk kitabımız.beğenir ve yorum yaparsanız seviniriz.
Oylarınızı bekliyoruz
+5 vote yeni bölüm gelir