Şimdiden 9.sınıfa geçmenin mutluluğunu yaşıyordum.Üstelik istediğim fen lisesini de kazanmıştım.Bi yandan da babamın tayini yüzünden Antalya'dan taşınıp İstanbul'a gidebilirdik. Her neyse şimdi onları düşünüp moralimi bozamam.Acaba lise kolaymı, veya ne tür insanlar var. Yarını iple çekiyorum Ortaokul arkadaşım Renan da benle aynı aynı sınıfta olucaktı.En sevdiğim arkadaşım o ,tam 9 senedir beraberiz ve hiç küsmedik iyi ve kötü günümde hep o vardı yanımda canım arkadaşım benim 9.sınıf çok önemli diyorlar,bu sebeple çok çalışmam gerektiğini de biliyorum o yuzden sevgili yapmamaya karar verdim.Gerçi her sene böyle sozler veriyorum kendime sevgilim olmasada fazla çalışmıyorum derslere.Hedeflerimden birini gercekleştirdim istediğim liseyi tutturdum sıra üniversitede unutmayın iyi bir lise iyi bi üniversitedir yani eşittir muhteşem bir hayat. Hedefim Akdeniz üniversitesi inşallah orayıda kazanırım.Bunun yanı sıra 8. Sınıfta teog yuzunden bıraktığım voleybola bu sene tekrardan devam edicem.Neyse ben artık yatayım ne de olsa yarın erken kalkacam ve okula gidicem.
Sabah Renanın beni aramasıyla uyandım.
- Kalksana kızım geç kalıcaz dışarda kahvaltı yapıp okula geçeriz.
-Tamam ya ben giyinip cıkarım.
Hemen saçlarımı düzleştirdim ve kıyafetlerimi giyinip cıktım.İkimizde çok heyecanlıydık.Kahvaltımızı yaptıktan sonra okulun yolunu tuttuk.Ve sınıfa girdik,sınıfta hem yakışıklı hem de bıyıklı ergenler.İnanmıyorum sınıfta ilkokul arkadaşım Soner de vardı.
-Aa canım sendemi burdaydın
-Evet soner yani artık yıllar sonra aynı sınıftayız eskisi gibi sevindim buna :)
-Aynen canim bende
Bu arada hoca içeri girdi çok bağıran hoca tipine benziyordu inşallah oyle değildir uf ya ilk ders de edebiyat mı olur ne sıkıcı--Okul çıkışı sınıftan 2-3 kişi yemek yemeye gittik tam bi gavara ya .d
Akşam olmuştu annem aradı eve ne zaman geleceğimi sordu sanki bn cocuğum ya -- ona birazdan geleceğimi soyledim zaten sonra dağıldık ve herkes evinin yolunu tuttu.
Ve eve geldim ailecek yemek yerken babam okulun nasıl gectiğini sordu sorun varmı dedi bende guzel gectigini sorun olmadığını soyledim .Küçük kardeşimde 4. Sınıfa gecmişti onunda ilk gunu guzel geçmiş. Yemeğimi yedikten sonra WhatsApp da arkadaslarla konustuk İlk gunden de odev mi olurmuş ya sonra odevlerimi bitirip yatmaya gittim bugun cok yorucu geçmişti
Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz Vote lemeyi ve yorum yapmayı unutmayın :) ❤😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuk Çizgisi
JugendliteraturBenim ufuk çizgim hücum çizgisi ile orta çizgi arasında topun çizdiği çizgilerdir. Miray Akay