Her zamanki gibi içimde yine kötü bir his vardı. Bugün hiç okula gitmek istemiyordu canım ama malesef mecburdum. 2. Günden kaytarmak olmazdı, kalkıp yuzumu yıkadım ve kıyafetlerimi giyindim kahvaltımı yaptım sonra Renan'la okula gittik, yaklaştığımızda bağrışmalar yüksek sesler geliyordu lise sona giden bi cocukla mudur yardımcısı kavga ediyordu sırf okul kurallarına uymadı diye ah bu okul disiplini yokmu . Kavga bittikten sonra herkes sakince sınıfına girdi. Kavga sayesinde derse 10-15 dakika geç girmiştik işimize yaramıştı yani . Tenefus zili caldığında ortaokulda voleybol antrenörü yani çok sevdiğim Eray hocamı gördüm sevinçle ona sarıldım.
-Hocam sizin ne işiniz var burada? Gelmenize çok sevindim.
-Bende seni gördüğüme çok sevindim Miray. Hem seni görmeye hemde öğretmen arkadaşlarımı görmeye geldim canım.
-Ne iyi ettinizde geldiniz hocam özlettiniz kendinizi ee takım nasıl gidiyor bi sorun varmı ? Kaçınçı oldular ?
-Bende seninle bu konuyu konuşacaktım Miray, geçen sene okul takımında oynuyordun şimdi lise oldun seni bu sene kulüplerde oynatmak istiyorum tabi sen istersen hem büyümüşsün eskisinden daha güçlü olduğunu düşünüyorum.
- Tabikide hocam ne demek isterim tabi , fakat Renanın da bu sene voleybol takımında oynamasın istiyorum .
-Olur canım yeteneği varsa neden olmasın.Eray hocanın bu söylediklerine çok sevinmiştim. Hemen Renanın yanına gittim ve ona Eray hocanın geldiğini ve söylediklerini anlattım oda çok sevinmişti bu duruma.
Hoca 9. Sınıflardan yeteneği olan kızların cumartesi antremana gelmesini soyledi başvuru için bana kağıt verdi bende onları çıkışta okuldaki gönüllü kızlara dağıttım. İlk antreman Cumartesi saat 11:00 daydı. Küçüklükten beri voleybolcu olmayı istiyordum tam 3 senedir bu topu oynuyorum voleybol benim yaşam tarzım...Çıkışta Renan bize gelecekti bu gece bizde kalacaktı çünkü annemler köye gittiler ve orda kalacaklar bende evde tek kalamayacağımiçin Renanı çağırdım, gavara boldu bu gece. Eve girdimizde ben direk duşa girdim sonra pijamalarımı giydim ve saçlarımı taradım aşağıya indim.
Renan tv ye film koymuş beni bekliyordu tabikide çikolatasız felan olmaz hemen dolaptan atıştırmalık yiyecekler cıkardık ve yedi. O sırada Renanı eski sevgilisi Burak aradı ve yarın akşam doğum günü olduğunu söylemiş benim ve Renanın gelmesini soylemiş.
Renan da sevinçle tabikide geliriz demiş. Aman o kaçırır mı böyle bi günü, -Ayy ne alsam acaba Burağa ?
- Ben ne bilim ya ne aliyosan al umrumdamı?
- İyi be senlede konuşmaya gelinmio
-Ben yatıyorum sende yat iyi geceler :)
Alın işte boşuna demiyorum sevgili yapmayın diye şimdi Renan sabaha kadar kendi kendine acaba ne giysem ? Ne hediye alsam hesabı yapacak onları düşünecek benim ise kafam rahat gerçi Renanın'da eski sevgilisi ama olsun Renan hala ona karşı birşeyler hissediyor. Ve çok belli ediyor bu durumu .Ne yazıkkı sabahın 6:00 da kalkıp son ses müzikle yatağın üstünde zıplayan deli bi arkadaşım var düşman başına :D - İnsene kızım şurdan kafayımı yedin sen ?
-Evet yaa kafayı yedim nolucak ? Bugun benim sevdiğim insan doğmuş daha ne olsun be MirayyyArkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum ♥tesekkurler simdiden :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuk Çizgisi
Fiksi RemajaBenim ufuk çizgim hücum çizgisi ile orta çizgi arasında topun çizdiği çizgilerdir. Miray Akay