Kitabıma hoşgeldiniz. Bu benim ik yazdığım kitap olduğu için biraz acemice gelebilir size. Sonuçta birsürü güzel hikaye var. Umarım beğernirsiniz. İyi okumalar olsun.
Ben Deniz AKIN. Tek çocuğum. Ama hep bir kardeşim olsun onu mıncırıyım, oyunlar oynayalım, ödevlerine yardım ediyim istemişimdir. Fakat kader kısmet napalım. Neyse ben İstanbulda yaşıyorum ve koleje gidiyorum. Sancak Koleji. Kimsenin soyadı değil. Sadece... Büyüklerimiz öyle istemiş falan yani. Lise 1'e bu sene geçtim. Burslu da okumuyorum. Kalın kafalıyım biraz. Teog denen o iğrenç şeyden kurtuldum. Çok şükür. Ben size bunları anlatırken formalarımı giydim, saçımı taramaya çalıştım, çalıltım diyorum çünlü 3 gündür taramadığımdan ip yumapı oldu mübarek. Bende uğraşamayıp atkuyruğu yaptım. Kahvaltı için mutfağa indim. Nutellayı alıp kaşıklamaya başladım.
-Deniz, kızım hadi ekmeğe sür annem.
-Anne sabahmkahvaltı miğdemi bulandırıyo. Kemal abi gelmiş mi geç kaldım okula.
-Gelmiş hadi yürü her yerini batırdın git gözim görmesin seni eşek sıpası.
-Analar şahıı! Diyip öpücük attığımda annem terliğini kaldırınca kapıya depar attım.
-Kemal abi heç kaldım hadi gidelim okula bir an ömce ilk der canım fizik çılgın Nebahat gebertcek beni.
Dediğimde gülüp önce benim kapımı açtı sonra kendisi arabaya bindi. Evet varlıklı bir aileydik çok şükür. Ama hiçbir zaman bununla hava atan ailelerden depildik. Ve ben öyle insanlardan oldum olası nefret etmiştim. Çünkü bu bana kalırsa bir üstünlük değildi. Sadece eğitim hayatı boyunca çaloşmanın ödülüydü babam için de annem içinde. Dedemlerden kalan bir şirketimiz yoktu. Babam kendisi kurmuştu. İşte böyle. Okula geldiğimizde Kemal abi kapımı açtı.
-Hadi kızım yürü zil yeni çaldı koşarsan niraz yetişirsin.
-Saol abi hadi görüşürüz
Kafasını onaylar anlamda sallayıp arabasına bindi.
Sıcak hava beni fazlasıyla terletir. Oyüzden kışı, sonbaharı severim yaz bebim mevsimim değil sanırım. Okul binasına girdiğimde bir suvara çarptım. İyide girişte duvar yok ki. Giriş ado üstünde beton döktürmüş olamazlae değil mi? Yoksa hayallerim gerçek mi oldu? Vali yazdığım mektubu okudu ve bana hakmı verdi okulların saçmalığı konusunda.
- Keşke yürürkwn ayakların yerine önüne baksan küçük kız.
Küçük kızmı hadi ama kendisi en fazla lise 2 ye gidiyodur.
- Ayaklarımı çok seviyorum da onlara baktıkdan 1 saniyem geçmiyo malesef. Şansına küs
Bana zsorunluymuşum gibi baktıktan sonra
- Bücürlerle vakit kaybedemem hadi bana eyvallah bacım
Diyip hızlı adımlarla yürümeye başladı. Bu neydi qız? Bakışımı attım ama göremedi. İyi oldu çünkü vasfiye teyze bakışı atmıştım büyük olasılıkla. Kafamı iki yana silkeledim unutrum diye ama bu başımın dönmesine ve sendelememe neden oldu. Sonunda kendimi toplayıp sınıfa çıktım. Kapıyı tıklattığımda çılgın Nebahat'in girinn sesini duyup kulağımu tuttum. Bu kadar da cırtlak ses olmaz be yavrum.
- Hocam geç kaldıpım için özür dilerim. Geçe kapıdı almalımıyım?
- Bu seferlik affediyorum Değniz ama bidaha almam sınıfa haberin olsun
Yok yok yanlış duymadınız kadın Denizi Değniz diye telafuz etmişti. Adımdan tiksindim ya. Ayıp ya insanda biraz Türkçe olur be. İnsanımızın durmu vahim azizim.
Başımı sallayıp Sılanın yanına yürüdüm
- Naber pankiş
Ben ona pankiş o da bana kanpiş diyo. Kabul garibiz. Eğer salak bi kankanız varsa sizide kendine benzetir.-kesini bilgi-
- İyi kanpiş sen. Ha bu arada okul bu sene yaz tatili için bizi antalyaya götürcekmiş. İateyenler tabi . Ben istiyorum . E o zaman sende istiyosun. E biz istiyosak bence ikimiz oda arkadaşı olabiliriz. Ama Tuna nerde ve kimle kalcak? E onlarda Efeylw kalırlar. Tama oldu bu iş. Asıl sıkıntı 1 ay kalıcaz ve ne giycez? Sen nesen hiç kknuşmuyosun Deniz fikrini söylesene?
-1 dakika Sıla beyin hücrelerim yandı şuan beklemede kal.
-Kızlağrrrr daha demin ne anlattım ben. Vığr vığr konuşuyorsunuz heğrkesin dikkati dağılıyo sizini yüzünüzden azcık utanın be.
Ya bu kadın öğürüyomuş gibi konuşmak zorunda mı? Gerçekten insanın miğdesi kalkıyo istemeden. Sıla mahçup bi şekilde
- Özür dileriz hocam. Bir daha olmaz.
Yok artık lan büyük annemin paçalı donu.! Sılanın kafası iyi heralde yahu. Kız hayatında ilk defa özür diledi.
Vay anasını sayon seyirciler bu an tarihe kazınmalı. Ben beynimde şaşkına dönmüşken harika bir ses duydum. Evet bildiniz! Zil sesi! Pir jaguar miasli koşarak kantine iniyordum ki bu sabahki duvara çok benzeyen bir duvara daha çarptım. Başımı yavaşca kaldırdım o olmasın diye dua ederken. Ya hayır ya şansıma sıçıyım.
Umarım beğenmişsinizdir.