Hepinize yeniden merhaba!
Karakter konusunda çok kararsızım bependiğiniz Deniz'e uyacak birini biliyorsanız lütfen adını söyleyin :)) iyi okumalar!Nalet olsun! Ne şanslı kızım ama(!) Gittim yine duvar çocuğa çarptım. Çocuk konuşuyordu. Ve ben onun yüzüne aval aval bakıyordum. Ne dediği hakkında bir fikrim yok
- Ne dersin bücür bana katılıyormusun?
-Hö?
Yok artık cidden hö demedim çocuğa değil mi? Hayat kesinlikle bana götüyle falan gülüyor.
- Dedim ki bana çarpmanın beni sevmenden başka açıklaması yok. Benimle konuşmak için bana çarpıp duruyorsun.
Yok artık büyük annenin paçalı donu! Bu çocuk şizofren falan heralde.
- Şizofrenmisin oğlum? Ben kiim senden hoşlanmak kim? Kendini fazla büyütme benim gözümde basit bir erkekten fazlası değilsin ve olamazsın. Egonu tatmin edeceğin türden kızlardan sanıyorsan beni baya yanılıyorsun bücür.
Bücür kelimesine özellikle baskı yaptım çünkü bu çocuk fazla olmaya başladı. Önce bir afalladı sonra kendini toplamayı başardı.
- Bücürümüz büyümüşde laf sokmak için çalışmayada başlamış maşallah maşallah tü tüğ tü tüğ. Derken yüzüme tükürdü. Sabrım taşıyo yalnız ama bu çocuk eğleniyo yüz ifademe gülerek. Sıçtım ağzına şimdi.
-Gel lan buraya bittin sen oğlum o tükürüğünü yedirticem sana gel gel kaçma. Erkek adam kaçmaz.
- Kızım beni böyle laflarla gaza getiremessin. Ve beni yakalayabileceğini sanıyosan yanılıyosun bücür daha o kadar büyümedin.
Hah! Ego yığını yakaladığım zaman görüşücez bakalım. Söylediği şeye cevap vermek yerine gözümü devirip koşmaya devam ettim. Ne koşması be depar atıyodum depar. Onu yakalamama bir adım kadar kalmışken eşofmanımın paçasına basıp yere düştüm. Ego yığınıda çok yakınımda olduğu için onun da altımda bırakıp üstüne kapaklandım. Alt tarafdan acılı bi ses duyulurken ben gayet rahattım 32 diş sırıtıp.
- Kim demiş beni yakalayamassın diye çağırın da yüzüne tüküriyim. Aaaa senn değil mi? Bak bana bakıyım.
Salak aptal aptal yüzünü bana döndüğünde şöyle bir bakış atıp yüzüne tükürdüm
- Öğgh gözüm. öğk bücür bunun bir bedeli var bunu ikimizde biliyoruz değil mi?
Yooo bilmiyoruz. Sen hayırdığ kardaş bakışı atmak çok isterdim ama çocuk beni saçımdan tuttuğu gibi çekmeye başladığı için yapamadım. Tüh başka sefere artık. Kafamı oynatamıyorum ben napıyım?
- Ya ego yapma nolur derse geç kalıcam ders fizik. Çok seviyorum o dersi kaçırırsam yaşayamam.
Dersi sevdiğim yalan ama kaçırırsam yaşayamayacağım doğruydu. Bir kez daha geç kalırsam çılgın nebahat beni keser kasaba satardı. Zeki kadın nolcak. Ego bir kahkaha atıp bana döndü. Ama bu mutluluktan yoksun bir kahkaydı. Sahte kahkaha?
- Ego mu? Benim adım yok mu kızım?
- Var mı?
Hakikaten salak günümdeyim.
Çocuk bana yan bir bakış attı. Bir bakış attın kalbimi yaktın dostum. Kendi kendime kıkırdamaya başladığımda büyük ihtimalle çocuk sıkıntılı olduğumu düşünüyordu.
- Adım Anıl. Artık bana ego demene gerek yok. Sonuçta ben otobüs değilim değil mi bücür?
Ne? Ne ? Ne? Benimle dalga mı geçiyo bu jojuk. Eğer öyle değilse iğrenç espiriler oskarı alacağı kesin. Tabi öyle bişey varsa
- Ay yok artık. Sen ciddimisin
- Hayır ben ciddi değil Anılım
Oh my good. Bu kadar beyin herkese zararlı arkadaşlar bana müsade.
- Anıl eğer daha fazla espiri yapacaksan ben diyorum. Misafirin kısası makbuldür. Herşey için teşekkürler eşine de selamlar ben artık kalkıyım.
Gerçekten saçmalama günümdeyim heralde. Anıl bana gözlerini devirip saçımı bıraktı. Hey! Burada sadece göz ben devirebilirim.
-Tamam bücür hadi yürü artık.
-Yalnız beyefendi benimde bir adım var.
- Oha var mı?
Dedi iğneleyici bir ses tonuyla.
Tamam bunu hakettim sanırım.
- Evet var.
- Yaaa neymiş söylesene
- Yooo o kadar merak eyosan kendin bul.
- İyi ama ben sana söyledim
- Peki ben mi söyle dedim.
- Tamam bücür öğrenicem ama öğrendiğim zaman 1 gün benim kölem olucaksın ve ben ne istersem onu yapıcaksın kabul mu?
- Kabul lan. Ama bir şartım var arkadaşlarıma veya ailemden değil başka şekilde bulursan olurum kölen.
- Anlaştık bücür.
- Anlaştık ego yığını.
Hadi bakalımm Deniz hanım bindin bir alamete gidiyon kıyamete. Kazan mübarek olsun.....
Umarım beğenmişsinizdir. Biraz kısa oldu sanırım. Ama sizin beğenilerinize ve yorumlarınıza göre yönlendirmeyi düşünüyorum hikayeyi. Ve lütfen karakter işinde bana yardımcı olun. Hoşçakalın!