Pov Joost
Ilse stelde de andere voor, ze heten:joyce, Cassidy, Julia, Zoë, Yasmina, Slivana, Quinti en Sanne
"Omg die Sanne is damm knap<3. Hoe kan je zo iets nou denken Joost je kent haar net!! Je weet niet eens hoe oud ze is!!!
Me- hou oud zijn jullie eigenlijk meiden?
"Ze zeiden dat joyce 19 was, Cassidy, Zoë, Yasmina en slilvana ook. Ilse en Julia waren 18 en Sanne 20, YASSHHHH ZE IS BIJNA NET ZO UOD ALS IK<3"
Het stemmetje in mijn hoofd begon weer te praten, het zei: joost je kent haar net 10 minuten en je bent nu al smoor op haar. Hoe dan??
Ik antwoorde: nou zie je dat dan niet waren liefde op het eerste gezicht<3 ga nu maar weg stemmetje. plss??
We praten een tijdje met de meiden en we wisselde onze nummers uitPov jeremy
"Ze zeiden dat Ilse 18 was toch? Nou dat is zoooo fijn, want ik dacht eerst dat ze jonger was maar nu is ze toch net zo oud als ik<3 ik denk dat ik een crush op d'r heb! Nu al! Maar ja..... Ze is ook zoo lief"
Link- jer ben je nog op deze wereld??? Ze vragen je nummer!!
"Omg is hij serieus€: YES. Ik geef ze snel m'n nummer"
Me- Hier m'n nummer is 06 ******** alsje app me maar.
Joost- waar is jullie huisje eigenlijk?
Julia en Zoë zeggen in koor: 335! En die van jullie??
Me-336 wat toevallig!!:D zitten jullie met z'n allen in een huisje!?
Ilse- ja hoe zo? Het is best wel groot hoor. We hebben een XL huisje:pPov link
" ik kan het haast niet geloven de meiden-Yasmina dus ook- zitten in het huisje naast de onze! Dan kunnen ze misschien blijven eten<3 waarom is Yasmina zo aantrekkelijk?? Ik ken haar nu een half uur en ben nu al zo blij met d'r. Bedoel ik ben maar een jaar ouder dan Yasmina...<3"
Me- meiden hebben jullie misschien zin om te blijven eten? Jullie huisje is toch zo dichtbij:P
Yasmina- jaaa leuk:D
"Yaaay Yasmina vond het een leuk idee. Ik ga vragen of ze al eten hebben"
Me- hebben jullie al eten of niet? Wat van ons word een beetje koud
Julia- nee we hebben nog niks. We waren net onderweg om het te gaan halen, lopen jullie mee? Dan kunnen jullie het eten later nog opwarmen in de magnetron:)
Jeremy- sure, laten we gaanXDPov Sanne
"Omg we gaan nu gewoon bij DE Squad eten :3 p.s. Joost is fk lekker<3"
Me- Jaa wat hadden jullie gehaald?
Joost- een falmilie zak patat, een broodje kroket en2 pizza's. Wat wilden jullie gaan halen?
Me- ja.... Dat wisten we dus nog niet:) hebben ze daar lekkere dingen
Jer- nou, ze hebben echt heel weinig. Echt HEEEL weinig
Me- nog fijn dat jullie willen mee lopen<3Dit was H3 wat vinden jullie er van?????
Er komt nog veel meeeeer <3
JE LEEST
De skwatsquad❗️gaat offline❗️
FanfictionDe Squad(link, jeremy, Joost en Harm) is op squakantie, in het park waar ze op vakantie zijn komen ze een groep meiden tegen die ook op vakantie is. Ze wisselen nummers uit en houden contact. Als ze weer terug van squakantie zijn komen ze er achter...