Gevonden

109 12 6
                                    

Pov harm
Ik heb het nog niet tegen iemand gezegd maar m'n zusje is al een week vermist, sinds de squakantie. Ze hebben haar nu nog steeds niet terug gevonden, ze heten Robin. Nadat ze van mijn ouders niet meer met haar internet vriendinnen mocht praten is ze bios weggelopen- waarschijnlijk ook omdat ze boos was omdat ze was gezakt en nu niet over mocht- en ze wilde niet meer terugkomen. Nu is ze al een week weg , er hebben al wel wet mensen gebelt die haar zagen, maar de politie heeft haar nog niet gezien. Vanochtend kregen we weer een melding dat ze haar ik Maastricht hadden gezien!!MAASTRICHT  GODVER das zoo ver, zou ze daar helemaal naar Friesland zijn gelopen?? Dat kan toch niet? Of zou ze hebben gelift. Ik denk dat laatste want je kan niet in een week naar Friesland lopen. Toch?julia en Margo wonen in Maastricht ik zeg tegen m'n ouders dat bij hij op bezoek ga en ik ga gelijk Robin zoeken, ik wil toch nog een keer langs Julia en Margo:)als ik onderweg men naar Maastricht zie ik Milan en Robin langs de weg proberen te liften, ik stop voor ze er ren op Robin af en knuffel haar. WAAR DEFUQ WAS JE ROBIN,WTF??scheeuwde ik tegen haar, ze was gewoon een week vermist geweest.ze zei heel rustig: je weet toch dat het uit is tussen Milan en jill?uuuuuh neee! "Is er uit?? Omg wat erg voor je Milan"zei ik gelijk, ik wist niet dat het uit was tussen hun. "Nou, eigelijk heeft Milan het uitgemaakt met jill omdat hij mij leuk vond, en is me achterna gegaan toen ik weg liep en nu zijn we een week samen:)"zij ze. "Waarom zijn jullie niet terug gekomen dan?" Vroeg ik haar."jill was nog heel boos op Milan en ik ook op papa dus wilde we naar België gaan en daar een weekje blijven, we wisten niet dat jullie zo ongerust waren, ik had toch een appje gestuurd of niet?" Zei ze."maar ik heb helemaal geen appje van je gehad"zei ik gauw. OW sorry:("zei ze snel, ik wou het jullie echt laten weten sorry;'(zei ze daar achter aan. Ik zei dat het niet erg was en nam ze eerst mee naar Julia en Margo zodat ik daarna m'n ouders kom verrassen, daarna gingen we naar huis. Toen we thuis waren vlogen m'n ouders zowat op Robin af en begonnen te huilen, ze dachten dat ze dood was ofzo, ze zagen haar nu voor het eerst in een week terwijl ze 10 minuten geleden nog dachten dat ze dood was......

Duit was t weer
Ik zei toch dat jullie er in zaten Margo en Julia
Nu ff geen pov van jou yas
Byeeeeee<3luf jullie

De skwatsquad❗️gaat offline❗️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu