"Hayır Potter, Sana 432. Kez söylüyorum. Seninle çıkmayacağım. "Yemekhanede Severus'u sürükleyerek yürümeye çalıştığımda James hala peşimdeydi.
"Bak işte! Sana ettiğim bütün çıkma tekliflerini saymışsın. Hislerimin karşılıksız olmadığını biliyordum!"
Gözlüklerini geri iterek bana yetişmeye çalıştı. Bu sırada az kalsın 2. Sınıflardan birini eziyordu. Kız ona önce kızgınlıkla baktı sonra James'in çarpık gülüşünü görmesiyle aniden canlandı.
Gerçekten bu çömlek kafada ne buluyorlardı anlamıyordum.
"Kızı rahat bırak Potter. "
Severus yanımdan Potter'a çıkıştığında onu durdurmak için çok geç kalmıştım. Severus'un beni korumak istemesini anlıyordum. Ancak benim yüzümden Potter ve çetesi tarafından aşağılanmasına dayanamazdım.
"Sen buna karışma Sümsükus, eğer yapacak işin yoksa gidip saçlarını yıkamayı deneyebilirsin."
Sinirle Potter'a baktım. Ona bir Dilkilit laneti uygulayabilirdim ama sonra buna değmediğine karar verdim.
İkisini yemekhanede bırakıp Gryfinndor ortak salonuna doğru yöneldim. Şişman hanım'ın önüne geldiğimde onu aynasında kendini izlerken buldum. Beni görmesi için uzun süre beklemem gerekti.
Parola?
"Şeftalili limonata" diye mırıldandım.
Üzgünüm hayatım, parola bu değil.
Ah,Tanrım. Dün akşamki 12 sayfalık parşömen ödevinden sonra yorgun bir şekilde yatağıma uyandığımda parolayı değiştirmiş olmalıydılar. Olduğum yerde tepindim.
"Naneli şeker."
Kulağımın hemen dibinden gelen sesle irkildim. Şişman hanım ortak salona açılan kapıyı açtığında arkamı döndüm.
"Bana en son gizlice sokulduğunda nolduğunu hatırlıyor musun Potter?"
Düşünüyormuş gibi yaptı.
"Hatırlayamadım zambağım."
Yine aynı asimetrik gülüş. Sırf gülüşü yüzünden simetri hastası olabilirdim. Daha yetiştirmem gereken 4 sayfa parşömen ödevi vardı!
"O zaman hatırlatayım Potter. "
Anteoculatio!
Potter'ın saçlarının boynuza dönüşmesini izlediğimde arkadan gelen Sirius bağırdı.
"Arkanı kolla Evans, James seni bu haliyle boynuzlayabilir."
O ve Peter gülme krizine girerken ortak salona giriş yaptım.
Yeterince dolu olan hayatımda bir erkeğe ihtiyacım yoktu. Hele bu erkek James Potter'sa!
***
Hello my dears ;). Bu bölüm giriş kısmı olduğundan kısa oldu. Çapulcular dönemiyle ilgili 4 kitaptan oluşan bir seri oluşturmayı planlıyorum. Tabi ki James Sirius Remus ve Peter hakkında (Evet Peter djjd onun için çokzel planlarım var ) Eğer devam etmemi isterseniz onları da yayınlayacağım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything I Know| Jily Fan Fiction
Fanfic*Bu kitap,4 kitaptan oluşacak bir seriye aittir. *JİLY Fan Fiction*