Bölüm 5

312 22 11
                                    


sabah gözlerimi açtığımda tanıdık olmayan bir yerdeydim noldu ya ups ben ömerin evinde uyuya kaldım ya! salak defne çocuk da beni yatak odasına taşımış ayh kıyamam(!)

yoo kıyarım hatta belki bundan bir şeyler çıkarırım amannn neyse ben hemen bi teşekkür kahvaltısı hazırlayayım ve eve üstümü değiştirmeye gideyim değil mi?

aşağıya indim kahvaltı hazır ben tam çıkacam kapı açıldı ...

"defne uyanmışsın "

"oha lan sen ne zaman uyandın"

"saat 5 gibi filan herhalde kürek çekmeye gidip geliyorum işte de sen neden kaçıyorsun"

"hm neden kaçıyorum dur la ben kaçıyo muyum aha kendimi suç üstü yakaladım" sonra fark ettim tam bir gerizekalısın defne ömer gülmemek için kendini zor tutsada ben en sonunda ona

"gül ya harbi hak ettim bunu" o da sanki bunu bekliyormuş gibi gülmeye başladı gülüyordu da bu adam niye kahkaha atmıyor allah alah ya ben olsam hayvan gibi hönkürürdüm.

" ya sen nie hönkürmüyon ben mesela öyle yapardım bu duruma"

"hönkürmek ?" dedi anlamsızca ben hönkürmek mi dedim ...

"ya şey kahkaha işte biz bizim gurupta öyle yapıyoruz da yani öyle deriz"

"hm anladım şu grafiti grubu"

"sadece grafiti değil"

"neler var"

"sofrada konuşak "

"olur hadi hazırlayalım"

"kör bu ne "

"zehirlen miyim"

"bana bak bu sınırlar içerisinde patronum sayılmıyorsun vallaha dalarım o belediye çukuruda işe yaramaz artık dişler pert olur çünkü kapiş?"

"belediye çukuru?"

"ya gamze be gamzee"

"he anladım tamam "

"bi zahmet "

"defne ne gibi farklı cümlelerin var senin"

"bunlar bizim gibi hayat dolu gençlerin bazen meteor erkeklere iltifat olarak bazen de gerizekalı insanlara dediğimiz şey yani"

"hm"

" hadi otur şuna "

"tamam"

"heh şöyle yola gel be "

"defne şansını zorlama"

"lan korkuom senden ben "

"defne otur ve ye"

"emredemessin bana"

"defne"

"ben eve gidiyorum "

"Kahvaltı yapmalısın"

"ayh ben evde annanemin sarmalarını yiyeceğim kesin yine döktürmüştür"

"ya bende istiyorum"

"ayh gel o zaman annanem misafiri pek sever ona benimm patronum olduğunu söylersem eğer işim ile ilgili bir sürü şey diyecek bu yüzden de ona arkadaşım olduğunu ve sende öve öve bitiremediğim annanemi görmeye geldin "

"tamam anlaştık üstümü değiştireyim geliyorum"

"15 dakikan var ben burda seni beklemem valla sonradan gelirsin"

defo'm ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin