Chapter three

5 0 0
                                    

Odloučení na krátkou dobu ublíží víc než odloučení na dlouhou dobu. Ne vždy je to pravda...

•••

"Slečno, jste v pořádku? Nevypadáte dobře. Zajděte na ošetřovnu, tady máte omluvenku." řekl mi učitel na biologii. Už tři hodiny sedim v tomhle pekle. Ráno jsem se probudila úplně rozbolavěná. S námahou jsem si na sebe vzala legíny a tričko, do ruky svetr a batoh. Došla jsem do koupelny kde jsem se pokusila probudit opláchnutím obličeje studenou vodou. Nepomohlo to. Své věčně zacuchané vlasy jsem si rozčesala aspoň tak aby se z nich něco dalo udělat a stalbse z nich chaotický drdol. Nakrémovala jsem si obličej a následně jsem dala korektor abych zakrLa aspoň trochu kruhy pod očima. Stejně tam byly takže nevím k čemu korektor je... Balzám na rty a hotovo. Běžela jsem do kuchyně abych si vzala sušenku na svačinu. Nesnídám. To je moje pravidlo a i když se všichni snaží o opak tak nesnídám. Pak už jenom hodinová cesta do školy a peklo může začít.

Teď právě mířím do posledního patra do ošetřovny. Chvilku po zaťukání mi otevírá sestřička. Sednu si na židli a podám jí omluvenku. Napíše mi že můžu domů z důvodu ztráty energie. Takhle mi to tam vážně napsala. Šouravým krokem se vydám ven ze školy a jdu na nejbložší zastávku. Asi za deset minut mi jede autobus tak nastoupím a vyrážím na hodinovou cestu domů. Doma padnu do postele a usínám.

Nemůžu si to přiznat, ale nedokážu bez něj být a to jsem ho viděla jak dlouho? Dvě, tři hodiny? Nevím jak dlouho přežiju...

•••

Taková krátká kapitolka o ničem... Ale to občas život bývá ne?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

It's only SONGWhere stories live. Discover now