I

150 9 9
                                    

"Evine dön"

Chanyeol korkuyla çocuğun gözlerine birkaç saniye baktı.. sonra beyni yerine geldi ve arkasına bakmadan koştu...

Bu bir rüyaysa hemen uyanmak istiyordu çünkı göt korkusu ağır basmıştı. Eve girer girmez odasına gitti ve battaniyesinin altına saklanıp uyudu.
Evet katil gelirse battaniyeyi görüp 'Olamaz battaniyesi var bişey yapamam!'
Deyip kaçacaktı.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Chan alarmının boktan sesiyle uyandı.
Aslında en sevdiği şarkıydı ama artık nefret etmişti.

Tam yataktan doğrulacakken bileginde bir kesik farketti, yatakta da kan damlaları vardı.

Chan hiç bileğini kesmezdi ki ([•sanki biz rutin olarak günde 31 çizik atıyoruz demeyin djdjdj•]) , belki yatağın köşesine sürtünmüştür diye düşündü ve yüzünü yıkamaya gitti.

Ona göre dün gece gördükleri birer rüyaydı, zihni ona oyun oynuyordu.

Düşünmeyi bırakıp kahvaltı hazırlamaya gitti. Mutfağa girdiğinde pencere açıktı, Chan hiç pencere açık uyumazdı.

Cidden gizemli bir şeyler oluyordu..

"Psikoloğa gitsem iyi olacak"

Yemek yerken kendi kendine konuşuyordu kesinlikle şizofren olmaya başlamıştı.

Yemeğini yedikten sonra giyinip okula doğru yola çıktı. Dün rüyasında gördüğünü sandığı yere geldiğinde kalbi saniyede 7000 kere net atmaya başlamıştı.

Hızlı adımlarla ordan uzaklaştı ve zaten okula da varmıştı.

Chanyeol"ün bakış açısı:

Sınıfa geçip Sehun'un yanına oturdum ve selamlaşıp biraz gıybet yaptık. Evet biz bu konuda kızları geçmiştik.

Hoca ile sınıfa bir öğrenci daha girdi. Yeni öğrenci olmalıydı, öğretmen ondan kendini tanıtmasını istedi.

"Ben Byun Baekhyun umarım iyi anlaşırız yani götü yiyen anlaşmasın"

Öğretmen Baek denilen çocuğun ayağına basıp azarladıktan sonra oturması gereken yeri gösterdi.

Arkamda oturuyordu, arkamı dönüp baktığımda o korkutucu yakışıklı suratla karşılaştım. Rüya olmadığına adım gibi emin olmuştum.

Bir katildi ve benim arkamda oturuyordu. Korkudan kalbim götümde atmaya başladı ama korktuğumu anlamaması için önüme dönüp dersi dinliyomuş gibi yaptım.

Zil çaldığında tam sınıftan çıkarken biri kolumu tuttu. Bu o çocuktu Baek...

"Beni unutmadın değil mi kepçük?"

Evet altıma sıçmak üzereydim..Ben bu çocuktan neden bu kadar korkuyordum???

"Unutmadım"

"Unutman imkansız zaten"

Ne diyordu bu? Kolumu hızlıca çekip gittim. Direkt kantine indim, Sehun oturmuş tost yiyordu.

"Selam Sehun"

"Selam.. Neden bu kadar bitkinsin?"

Muhteşem bakışımı atıp;

"Nalakaaaaaa .s.s"

Dedim, tam bir ergenim sjdj neyse biraz daha oturup saçma salak konuştuktan sonra sıcak olduğu için kollarımı sıvadım ve Sehun un Mikroskop gibi gözleri bileğimi gördü.

"Bileğini mi jiletledin sen!?"

"Hayır uyandığımda böyleydi"

Tabiki inanmamıştı><

"Tabi canım öyledir"

Biraz daha tostundan ısırdıktan sonra konuşmaya devam etti;

"Çıkışta bubble tea içmeye gidelimmi????"

"Mal mısın senin yüzünden günde 6 bardak içiyorum yeter lan!"

"Olsun yinede gidelim"

"Peki -,-"

Zil çalmıştı lanet olsun... o sınıfa girmeyi götüm yemiyor. Isyan ede ede sınıfa girdim ve Baek denilen korkunçluk abidesi bana şeytanca gülmeye başladı.

Ders biteme kadar birbirimize bakmıştık...Dikkat ettim de yüzü bir kız gibi pürüzsüz..

Ders bittiğinde bidahaki ders beden olduğu için soyunma odasına indim ama nedense soyunma odasında kimse yoktu.

Aniden sırtım soğuk duvarla buluştu ve yine o... Piçimsi gülümsemesi ile kafasını bana yaklaştırdı ve dudaklarımızı birleştirdi.

Hayır kendimi ele vermemeliydim, Baekhyun'u çok sert bir şekilde ittip ve geri düştü.

"Bidaha bana dokunma katil!"

"Daha da bağır istersen?"

"Bidaha bana dokunursan herşeyi herkese anlatırım!"

"Götün yemez"

Haklıydı bende bu cesaret yoktu. Ama dik başlı durmalıydım değil mi?

"Dokun da gör noluyor!"

Ah ciddi olamazdı-,- koluma dokunmuştu gerizekalı!

"ŞU AN YANIMDA BİR KATİL VA-"

Yine dudaklarıma yapışmıştı-,-ilk öpücüğümü bir sadiste verdim!

Hızla onu ittim ve kapıyı çarpıp spor salonuna ilerledim.

Spor salonuna girdiğimde Sehun ve Luhan birbirlerinin kalçasına bakıyordu. Kıskan- ne diyorum ben bundan büyük problemlerim var!

Yanlarına gittim ve depresyon styla bir yüz takındım ve oturdum.

"Neyin var?"

"Hiiiç iyiyim ben"

"Yalan söyleme lan!"

Sehun bağırdı ve Luhan'a gitmesini söyledı. Han gittikten sonra bana bakmaya başladı, ona anlatmalıydım best friendimdi o benim.

"Ben dün okuldan dönerken korkunç şeyler gördüm."

"Ne gördün??"

"Hani bizim evin yakınında ıssız bir sokak varya?"

"Eeee"

"Şu yeni gelen çocuk.."

"Geveleme de anlat hemen!"

"İste onu cinayet işlerken gördüm.."

"Nee!"

"İşte şu an ondan böyle korku filminde gibi gözüküyorum birde beni öptü-,-"

"Oha"

"Nabıcam ben?"

"Bilmiyomuş gibi yap"

Cevap vereceğim sırada hoca salona girdi.

"Eveeeettt bugün kick box yapıcaaaz"

Lanet adam saçma saçma sporlar yaptırıyo-,-

"İlk olarak Chan ve yeni gelen çocuk dövüşecek!"

Hocaya 63 style saydırdım ve Chan'e baktım, çoktan eldivenini giymis beni bekliyordu bile.. Ama güç konusunfa beni yenemezdi eziq djdndjdn

Hazırlandım, yanına gittim ve yendim...
Çünkü ben mükoyum sjdnjdnd

Bama sertce baktı bende ona sert sandığım bir şekilde baktım.. Övündüğüme bakmayın şu an çok korkuyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PSYCHO |ChanBaek|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin