Capitolul 2

197 14 8
                                    




-MOR ! BA ! Spun eu tipand .
A venit si Jack cu gasca lui si s-au uitat peste foaie .
-Opaa ... Sunt cu artagoasa .
-Hai pa !
-Ua coaie, ai grija ca e frumoasa gagica . Spun ei incepand sa rada
-Da... O calaresc de rup patul .
-BA ! AI GRIJA CUM VORBESTI!Spune Andrada dandu-i una peste fata
-Bine , pisi .
Andrada nu a mai zis nimic si pur si simplu a mers nervoasa spre Daria .
-Cu cine ai picat ?
-Oare?! Spune ea cu o voce sictirita
-Jack?
-Mda ...

A plecat de la scoala si au mers la Andrada acasa unde o asteptau parintii.Cand a intrat in casa cu Daria , ambii s-au uitat la Andrada.
-Unde is cartile ? De ce nu mai citesti ? Spun ei suparati
-Cum nu mai citesc ?!

Mda ... Mama si tatal Andradei au vrut mereu ca Andrada sa fie copilul perfect deoarece era singura la parinti ... Si aveau multe asteptari de la ea.O problema mare deoarece ea nu vrea sa fie copilul perfect..

-Domnisoara , te rog sa incepi sa te aduni si sa nu mai stai dupa baieti ! Spune mama ei
-Nici macar nu stau cu gandul la baieti! Doamne , ce fiinta ! Dandu-mi ochii peste cap .
-Taci si mergi in camera ta .

Toti credeau ca parintii Andradei se comporta frumos cu ea,dar defapt , se comporta de parca ar fi un copil de la orfelinat adus in familia lor ...

-Ce rea e ma-ta ! Spune Daria razand
-Taci si nu imi mai zi de ea !

Au scos cartile si au inceput sa invete . Parintii Andradei se pregateau sa mearga la o petrecere deci ramanea singura cu Daria .
-Andrada, noi plecam ! Sa inveti ! Clar ? Tipa mama Andradei .
-Da ..! Ii raspunse cu o voce joasa

Dupa ce au plecat au inchis cartile si s-au pus sa se uite la un film de groaza. Pe la mijlocul filmului , s-a auzit o bubuitura de jos , ca si cum cineva a spart geamul .
-Ai auzit si tu?! Spune Daria infricosata
-Da !
S-au ridicat din pat si au coborat incet pe scari . Daria s-a dus inaintea Andradei deoarece era mai curajoasa.Cand sa coboare ultima treapta , Daria a fost lovita cu o bâtă in cap .
-DARIAAAA ! Tipase Andrada speriata
-Fugi ! Ii raspunse Daria cu o voce tremurata

A fugit spre Daria ca sa o ridice si dintr-o data , a vazut negru in fata ochilor .
Cand s-a trezit , era intr-o dubiță neagră . In fata , erau 2 mascati . La picioarele ei era Daria . Nu a scos nici un sunet ca sa nu vada acei indivizi ca este treaza . A inceput sa planga si sa incerce sa o trezeasca pe Daria, dandu-i putin cu picioarele . Dar degeaba , Daria era adormita rau . S-a pus din nou cu capul pe scaun si a inceput sa planga .

In mintea ei :
"CE SE INTAMPLA? UNDE SUNT ? CE VOR ASTIA DE LA NOI?! "

Dintr-o data , masina s-a oprit . A deschis portiera si au luat-o pe Daria . Andrada a inchis ochii, sperand ca totul o sa fie bine . Dar atunci au venit si dupa ea.S-a prefacut ca inca dorme , ca sa nu ii faca ceva . Le-au dus intr-o casa frumoasa, aranjata . Dupa s-au dus in camara si era o scara care cobora in jos . Le-au bagat pe amandoua in niste celule si au plecat .
Gura Andradej era acoperita si nu putea spune nimic .
O impingea pe Daria ca sa se trezeasca . Dupa ceva timp, a deschis ochii . Erau legate cu lanturi ,de zid . Daria a inceput sa urle .
Atunci au venit acei indivizi .
-S-au trezit printesele ?
Daria si Andrada se uitau la ei speriate
Andrada s-a uitat la Daria si dupa a vazut ca unul venea spre ea si a luat-o din celula .
A dus-o intr-o incapere unde era o masa ciudata si erau multe chestii stranii . Pe fundal se auzeau tipete de fete . TOTUL ERA SUPER STRANIU .
I-a dat jos batista de la gura .
-Ce vreti de la mine ? Lasati-ma ! Spune Andrada speriata de moarte
-Te urmarim de ceva timp . Uite , treaba noastra este sa ii aducem fete frumoase si bune lui sefu . Intelegi?!
M-am uitat la ei si am inceput sa plang . Atunci intrase seful lor in camera .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubesc un idiot...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum