AVERTIZARE : AS VREA SA STITI CA O SA MAI FIE CUVINTE SCRISE GRESIT .
--------------------------------------
Ochii ei albastrii aproape se inchideau . Suvitele ei blonde stateau pe caietul de matematica si stand cu pixul in mana, se gandea cand o sa aiba si ea un prieten. Aproape apitise.Dintr-o data s-a auzit soneria . Toti elevii s-au ridicat , numai Andrada inca statea in banca dormind . Daria merse la banca ei si o trase usor de par .
-Ai adormit , vaco? Spune Daria razand
Andrada a deschis ochii incetisor .
-Ce vrei ?
-Sa te trezesti .
S-a ridicat de pe scaun , si-a luat cartile si a mers pe holul scolii. S-a indreptat spre dulapul ei ca sa isi puna cartile si ca de obicei , Daria se uita la toti baietii din scoala .
-NU TE MAI HOLBA ASA ,TU !
-Taci ca is atragatoaree , spune ea ridicand din sprancene.
-Cu siguranta...Si-a pus cartile in dulap si statea cu Daria in fata dulapului.Dintr-o data s-a facut liniste pe tot holul . Aparuse Jack, golanul scolii care cucerea orice fata . Toate fetele din scoala erau topite dupa el , mai putin Andrada si mai mult Daria .
Pe hol se auzea numai : "Jack, hai la mine"
-Ce dracu, asta e vedeta mai nou?
-Nu stiu, dar e draguut si bun la pat
-Ce vorbesc eu, si ce vorbesti tu . Doamneee ! *dandu-mi cu palma in cap*Daria isi invartea o suvita ca sa para atragatoare si se uita la Jack .
-Jack vine aici !!! Vine la mineee!Andrada statea pur si simplu pe telefon uitandu-se la niste carti care vroia sa le comand .
-Auau,gagica comanda carti? Spune Jack .
-Esti penibil...
-Eu sunt penibil si tu buna rau😏
-ai niste replici de agatat de tot cacatul ... Iti dai seama ca te-ai facut penibil ,nu?
-Si tu iti dai seama ca te-am facut buna ,nu?
Atunci s-a apropiat usor de Andrada si a cuprins-o in brate ,atingand-o pe cur .
-I-ati labele !
-Ai cur bun ,nebuno . Si esti si frumoasa . *facandu-mi ochi dulci*
-Du-te ba la curvele tale !Si-a luat cartea de chimie si a trecut usor pe langa Jack iar el a venit fugind spre Andrada si a prins-o langa el .
-nu imi dai si mie un pupic de plecare?
-Jet ;)
-ce rea esti ...
I-am tras o privire si am chemat-o pe Daria s- mearga in laboratorul de chimie . Clasa lor faceau chimia impreuna cu clasa lui Jack ... Si normal , Andrada cu Daria s-au pus pe scaune si a venit "gasca marfa" si s-au asezat langa noi. Jack s-a asezat langa Andrada si si-a pus mana dupa gatul ei,zicand : "uitati,asta e gagica mea"
Toate fetele se uitau urat la Andrada crezand ca ea chiar are o relatie cu Jack .
I-a tras o palma si s-a ridicat de pe scaun . Daria a venit dupa ea si s-au asezat cat mai departe de ei . A intrat profesoara si toti s-au ridicat in picioare .
-Buna ziua elevi! A spus ea tipand
-Buna ziua !
Profesoara de chimie era cea mai naspa profesoara din colegiul lor.Era un monstru ,pur si simplu .
-Prostilor,m-am gandit sa facem un proiect cu perechi. Cate 2 persoane . O sa afisez o fisa cu perechile dupa ora , la parter .
Andradei i se parea o idee excelenta nestiind ce o asteapta .
Ora a trecut foarte repede .S-a sunat si toti elevii au coborat impreuna la parter.
Daria isi cauta numele pe foaie .
-Yey! Sunt cu Marius !Marius era baiatul de care ii placea ei .
Dupa ce s-a dus sa discute cu Marius, Andrada s-a dus sa vad cu cine a picat. Din pacate , ea picase cu Jack .
CITEȘTI
Iubesc un idiot...
ActionAndrada Merink - o fata blonda cu ochi albastrii care isi cauta iubirea adevarata . Pe parcursul cautarii, Andrada este rapita de 3 barbati care aveau ca sef un baiat de 17 ani . Andrada impreuna cu prietena ei Daria , au fost agresate sexual de cat...