Část 3 - nečekáný zvrat

214 9 0
                                    


Je sobota večer jdeme ke Karlovi a tam si pustíme nějaký film. Kluci kromě Martina by chtěli horor a tak se ptají mě jestli bych chtěla horor nebo nějaký jiný druh filmu. Odpověděla jsem jim, že horor. Došli jsme ke Karlovi domů jeho rodiče nejsou doma jeli někam na dovolenou, a tak jsme měli celý byt sami pro sebe. Rozhodovali jsme kdo bude s kym v jaké místnosti. Nakonec jsme se dohodli, že Karel bude v pokoji s Martinem a Vadimem ti budou spát u kovyho v pokoji, a já budu v pokoji s Honzou my budeme spát v obýváku. Připravili jsme madrace a šli si vybrat horor. Vybrali jsme si horor Pátek Třináctého (2009).

Karel spustil film a Martin řekl " hej to ten film bude černobílej, protože jestli jo tak ho přepněte" moje odpověď byla "ne Martine ten film nebude černobílej to jenom tenhle kousek" a najednou už byl barevný. Koukáme všichni dost zabraně a zničeho nic se Martin lekl a vyjekl, všichni jsme se lekli Martina rekla jsem mu "jestli že se bojíš už tohodle tak jdi spát bude to ještě horší" ale Martin mi odvětil "ne to je dobré". Zničeho nic Karel stopl film a řekl "hele Martine Anee má pracdu všichni jsme se lekli tebe nechceme na tebe být zlý, ale jestli se toho bojíš tak na to nekoukej"

Martin: Ne to je dobré.

Honza: Určitě?

Martin:  Jojo

Honza: Dobře

Já: ok Kájo tak to pust.

Karel: Dobře

Martin si vzal do ruky polštář a koukal s námi a popravdě už ani nezaječel jako ano lekl se občas, ale to i my všichni. Celkem jsem se divila, že už ani jednou nezaječel, ale na konci uz zaječel a já si pomyslala jo dobrý už je v pohodě. Film skončil Kája vypl televizi ještě jsme nějakou dobu dělali kraviny potom se Vadim podival kolik je a řekl, že už by jsme všichni měli jít spát. Sice se nikomu z nás nechtělo jít spát, ale byla pravda, že kluci museli být unavení přeci jenom Vadim jel za Martinem do Prahy uz nekdy v 6:00 hodin ráno takže vstával tak v 5:00. A Martin ten večer neuklidil tak musel uklízet ráno celý dům, a tak taky vstaval tak v 6:00. Šli jsme teda spát každý kam měl já zůslala s Honzou v obýváku a najednou se stalo něco nečekaného....

...Honza se ke mě začal naklánět. Hodně mě to zarazilo a tak jsem řekla " Honzo co děláš?"

Honza: No víš Anee já tě miluju. Já vím, že teď chodíš s Lukášem hned jak jsem zjistil, že spolu chodíte jsem tomu nemohl uvěřit, myslel jsem že si děláš srandu když jsi mi to řekla, ale potom jsem vás viděl spolu a řekl si, že tě miluju, ale že by pro mě mělo být hlavní, když jsi šťastná. A tak jsem to nechal být a snažil se, abych ti nějak nenarušil tvůj vztah to, že jsi šťastná.

Já: Honzo..

Honza: Ne. Anee nic neříkej. Vím že ty mi mojí lásku neopětuješ takhle to pro mě bude snažší.

Zničeho nic jsem ho políbila. On se zarazil a řekl "Anee co to má znamenat? Vždyť chodíš s Lukášem.

Já: Honzo, já .... já nevím cítim k tobě něco víc než kamarádství, akorat nevím proč? ani jak to popsat. Prostě nevím co to do mě vjelo.Tohle se nemělo stát.

Honza: Ty nic necítíš k Lukášovi?

Já: Ale ano cítím, ale k tobě cítím něco víc než k němu.





Takže asi po 3 mesících nová část. Tak snad se bude líbit.


PŘÁTELÉ YOUTUBEŘI <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat