Část 5 - vysvětlení

179 9 0
                                    

Honza mě políbil, a najednou se za ním objevil Kája. Hned jsem Honzu odstrčila a on pochopil, že za námi někdo stojí. Kája na nás koukal jako na zjevení a najednou řekl "Honzo mohl by jsi jít se mnou?"

Honza: Jo jasně.

Honza a Karel odešli. Když jsem se ptala Honzy co mu Karel chtěl odpověděl jen " to neřeš nic důležitého" asi pětkrát mi takto odpověděl, až mi to řekl. Že Karel chtěl vědět proč jsem tě líbal a proč si neodporovala a odstrčila jsi mne až tehdy co přišel on. A tak jsem mu řekl, že je to jedno.

Já: Co že jsi udělal? vždyť už mu můžeš říct pravdu.

Honza: Já si nebyl jistý.

Já: Co ty pochybuješ?

Honza: Já nevím bál jsem se jestli to nebyl jenom sen.

Políbila jsem ho a řekla " pojď půjdeme jim to vysvětlit". Stoupla jsem si a podala jsem ruku Honzovi ten jí pevně stiskl a šli jsme za klukama.Zaťukala jsem a vešli jsme, kluci se na nás podívali a jejich oči skončila na našich rukách. Honza mě chtěl pustil, ale nedovolila jsem mu to. A než jsem stihla cokoliv říct začal Kája.

Karel: Co vy dva spolu máte? Anee vždyť ty chodíš s Lukášem nebo ne?

Já: Ne už s ním nechodím, dnes ráno jsem se s ním rozešla. A - s Honzou no...

Vadim: Jo teď chodíš s Honzou už ti řekl co k tobě cítí. už se k tomu odhodlal že?

Já: Ano už  mi to řekl, a to jestli spolu budeme chodit záleží na Honzovi.

Honza: Ty se mě ptáš jestli spolu chodíme?

Já: No ano Honzo nechci jim odpovědět špatně.

Honza: Za mě spolu chodíme. a za tebe?

Já: Za mě také.

Martin: Počkat. Počkat!!

Já: Na co?

Martin: Vy spolu fakt chodíte od kdy a kdy ti to Honza řekl?

Honza: Ano chodíme spolu a řekl jsem jí to včera večer.

Martin: Aaha

Já: Neboj Marťo u toho filmu mi to říct nemohl musel čekat kdyby jsi náhodou vyjekl.

Martin: No co. Tak jsem se občas trošičku lekl.

Já: Trošičku?

Martin: No tak trochu víc.

Honza: Martine vždyť jsi se bál jako prase.

Martin: Co? To kecáš.

Honza: Vždyť jsi mi drtil ruku a to doslova.

Martin: No tak fajn. Bál jsem se hodně.

Já: A to byla taková pohádka.

Martin: Cože? To dnes chcete koukat na něco horšího?

Já: Ano Martine kluci už to plánují.

Martin: No tak to já budu raději vedle v pokoji koukat na nějakou komedii.

Všichni jsme se začali smát až na Martina. Všichni jsme se šli nasnídat a potom jsme šli ven. Šli jsme do parku celou dobu jsem šla s Honzou za ruku a vedle nás Vadim.Potom jsem se začala nudit a tak jsem začala Honzu lochtat řekla jsem Vadimovi jesli mi pomůže a on mi ochotně pomohl. Už jsme nechali Honzíčka být a on mi to chtěl oplatit vzal mě a hodil do rybníku samozřejmě bych to nebyla já kdybych se mu nechtěla pomstít. A tak jsem dělala jako že se topím Honza mi přiběhl na pomoc a volal kluky aby mu šli pomoct honza ke mě doplaval a já mu do vlasů vetřela blátno ze dna rybníku kluci se mu začali smát, a já už jenom čekala kdy mě potopí najednou mě potopil a  obejmul což jsem nečekala ale obejmula ho taky chtěl mě políbit, ale řekla jsem mu že je to blbé. On souhlasil vylezli jsme z vody, a šli za klukama,kteří stáli na břehu. Hned mě napadlo, že je půjdu obejmout a taky namočit přišla jsem ke Kájovi a obejmula ho a on byl celý mokrý a špinavý. Martin a Vadim se mu začali hrozně smát a tak jsem šla za Vadinem a taky ho obejmula a najednou kdo se smál byl už jenom Martin, já a Honzík. A tak jsme šli k Martinovi oba dva já i Honza a obejmuli ho a teď jsme se všichni smáli Martinovi. Potom jsme šli k nám pod hadící se opláchli od bahna a šli jsme do bazénu, najednou jsem uviděla Paula s bráchou a tak jsem jim zamávala a vylezla z vody a šla za nimi aby jsme nakrmili Paula, kluci ve vodě zůstali. A já se po chvíli vrátila. Hned jak jsem se vrátila mě začal Honzík potápět a potápěli i Martina, najednou jsem se dostala z honzovýho sevření a potopila jsem já jeho, ještě nějakou dobu jsme takhle blbli, potom jsme vylezli z vody a kluci měli jít k Honzovi. Honza se mě zeptal jestli u něho nechci  spát jako včera u Káji. Řekla jsem mu,že už jsem byla včera a že jim nechci nabourávat program. Ale kluci začali odporovat, že to se mnou prý byla sranda a tak mě nějak ukecali asi po hodině a šli jsme ke Kájovi pro věci a potom jsme už šli k Honzovi.



Další část. Snad se bude líbit.


PŘÁTELÉ YOUTUBEŘI <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat