Cred ca incep sa o plac dar asta e imposibil. Kai alaturi de cuvantul indragoatit e ciudat. Si mai ales de ea? E asa de simpla...cum ar putea sa ma indragostesc de ea? Revino-ti Kai...imi dau cateva palme mintale. Dupa ceva timp micuta de langa mine incepe sa se miste.... Zau daca nu o face din adins. Nu e destul ca Junior nu a dormit, acum chiar vrea sa-l faca sa iasa afara. Isi misca fundul langa erectia mea, mai impinge putin, iar mai misca....o sa lesin aici. Imi vine sa ma urc pe ea. Sa.i aud vocea cum imi geme numele......
Perspectiva Xena
Razele soarelui incep sa ma deranjeze. Ma misc dar tot nu pot sa dorm....cu greu imi deschid ochii. Dar si cand imi revin in simtiri, am senzatia ca e ceva in spatele meu. Cand ma intorc Kai doarme. Ii pun geaca cu care m.am invelit pe fata ca sa nu se treazeasca si el. Merg langa usa si imi lipesc urechea de ea, aud ceva fosnete. Imediat incep sa lovesc usa, poate vor auzi si ne vor salva...
- De ce bati!!!?? Unii dorm
-Era miscare pe hol.Nu dupa mult timp usa se deschide. Era Victoria.... e o fata de treaba. Dar nu am mai vorbit de mult. Cred ca e suparata pe mine. Dar nu stiu de ce, bine nu m.am chinuit sa aflu de ce..... ies alergand pe hol si strigand "Libertateee". Ce conteaza ca lumea ma considera nebuna. Am rezistat o noapte cu Kai in 3m patrati. La ce va asteptati??? Acum sper sa fie liber la baie....dar la ce urgeanta am sunt buni si boschetii....dar baia.
Dupa inca jumatate de ora am ajuns acasa, la casa lor. Mare bucurie pe mine, directia dus si pat.
-Xena, Kai unde ati fost!? Stiti cat v-am cautat??*liderii astia..*
-Aparent nu ai cauat bine! Eram blocati in camera de langa sala de dans 5.
-Fie ...
-Gata discutia merg sa dorm. SA NU MA DERANJATI!! Si apropo frumoasa primire.
-Buna, Xena! *spune Sehun coborand* Deci chiar ti-am auzit vocea. *zambet, zambet minunat zambet*
-Vezi Suho! Asa se saluta! Buna Sehun.*******A doua zi*****
Ce bine am dormit in patul meu. Dar acum mor de foame. Sper ca D.O a facut papa bun pentru fetita. Cobor jos...cum era de astepat nimeni... iar figiderul e gol. Inseamna ca trebe sa merg la cumparaturi yeyy......uff cat urasc cumparaturile, m.a obosesc asa tare. Stai..inapoi, inapoi inghetata cu visine, trebuie sa iau...oooo frate ador inghetat cu visine.
Cand ajung acasa D.O se pregatea sa mearga la cumparaturi, dar cand a vazut ca am luat eu, mi.a luat sacosele si le.a dus in bucatarie.
-Hei D.O...ce mai faci??
-Mancare...stii nu mi.ar strica niste ajutor.
-Pe cine vrei sa chem?
-Pe Xena. As vrea ca ea sa ma ajute. -----_Poate??*doar asa...ar fi ciudat sa ii intreb la ce pasta de dinti folosesc?*
-Oh nu, D.O . Ochii aia nu funcioneaza la mine.
-Xena...
-D.O.....
-Xeeena...
-D.Ooooo.....te ajut dar pentru asta imi faci prajitura, dar sa nu afle ceilalti.ok?
-Ok, printesa. Taie si tu ceapa si morcovul. Dar mai intai spala orezul.
***
-Mersi pentru ajutor printesa. Stii mi.a venit o idee....ce zici sa.i trimitem pe baieti la plimbare si sa facem acea prajitura.
-E o idee minunata *ma aplec peste masa la el* si cum facem asta?
-Gasim noi ceva pana se trezesc astia.********
-Acum ca e gata aluatul, cat mai dureaza?
-Doar foarte putin *isi programeaza ceasul de bucatarie o ora*
-Putin ă? Ce facem pana e gata? Oo vreau sa o mananc!!
-Gata, Xena! Mergem in alta camera. 5 intrebari...cum suna?
-Suna interesant. Dar sa nu fie vorba de relatii!
-Dar asta e cel mai interesant.*botic*
-Nu!
-Te logggg!!
-Nu.
-Te loooooggggg!
-Am sa regret asta.******Dupa 5 min******
-Dau prioritate fetelor.
-"Daca ai fi fata cu care dintre baieti te.ai intalni?" , "Cate iubite ai avut? Cum a fost, si cu cine a fost primul sarut?" ,"Ce farmece faci de mereu ajung sa fiu de acord cu tine?"
-Sehun. 3. A fost intens...si a fost cu SoRa. Cred ca la ultima intrebare raspunsul e la tine, pentru ca nu fac nimic deosebit. Doar daca.....oare...ma placi??
-Nuuu. Nu. Intrebarile tale.
-"De cate ori ai gatit pentru cineva?" , "Cat mai ramai cu noi?" , "Ce sa intamplat in noapte in care tu si Kai ati liplist, cu tot cu detalii.", "Care din EXO iti place?" , "La ce film vrei sa ne uitam?"
-De 3 ori pentru mama. Nu stiu...as vrea sa aplic anul asta. Absolut nimic. El incerca sa faca pe baiatul cool care ii pasa de ce se intampla in jur si am ajuns sa ramanem blocati. Il prefer pe ....D.O. fara idei dle. D love DK. Si prajitura?
-E gata in 10 min.Si eu care credeam ca intrebarile mele sunt cam personale. Dar el m.a intrecut asa de usor. Tot nu inteleg de ce ma convinge asa de isor sa fac chestii. Mama trebe sa se roage de mine mult si bine sa o ajut in bucatarie si rar o ajut, dar in nici 2 minute deja il ajutam. Ciudat. Si asta vine din partea mea, e ceva.
-E film de dragoste. Ce coincidenta *facand semnul de ghilimele din degete* . Ai spus ca nu placi, dar sunt preferatul tau din EXO, iar acum film romantic. Spune sincer ce si de zis Xena*facand cu ochiul*.
-Am spus "prefer" nu "preferat". *facandu.i la randul meu cu ochiul*. Nu intoarce totul in favoarea ta!Sper ca va place. Nu uitati sa votati si poate un comentariu cu parerea voastra ^^
CITEȘTI
Articolul
Romance"-Idiot fotografiat cu una+ presedinte - (minus)toate fetele din companie = eu si Kai relatie."