"Ailemde kimse yanlış bir şey yaptığımda bunu hoş karşılamaz ama doğru şeyi yaptığımı düşündüklerinde de her zaman arkamdadırlar."
Şimdi biz bu Justin'e nasıl anti olalım şu multimedyaya bak.Bence biz beliebers olarak çok şanslıyız çünkü çok şebek bi idolümüz var.
Justin bunu ne ara söyledi diyenler için
^^Kitapta yayınladığım sözler diğer kitaplardan alıntı veya çok bilindik olmasın diye Sonsuzluğa Doğru İlk Adım kitabından sözler araştırıyorum kitabınız varsa bakabilirsiniz :) ^^
Biliyorum çok gevezeyim ama bi şey daha söyliycem.Geçen bölümde 2. Kitabın konusunu güncel konular mı yoksa şarkı sözü çevirileri mi yapıyım diye sordum siz de güncel konular dediniz.Benimde aklımdan zaten güncel konular geçtiği için 2. Kitap güncel konular olacak.Bu kitap ne zaman bitecek diye soranlar varsa da 100. Bölümde bitirmek istiyorum ama birkaç tane özel bölümde yapabilirim.
Neyse seviliyorsunuz beliebers rüyanızda bunu görün ⬇⬇Merhaba merhaba yine ben.Biliyorum bu bölümü 2. Kez yayımlıyorum ama çok önemli bir konu var.23 şubatta yani yarın düzenlenecek Brit ödül töreni.Justin de perforformans sergileyecek ve bir adaylığı var.O adaylığı da kazanmamız için twitter da tag var.Tag şu #JustinBieberBRITs.Bu tagı tweet atabilirsiniz ya da @jbturkiye sayfasından bu tagın paylaşıldığı gönderileri rt yapabilirsiniz.Veee asıl güzel olan Ödül Töreni yine Power TV'de saat 22:00 da canlı verilecek.Power TV'ye bu bonkörlükleri için tekrardan teşekkür ediyoruz 😂Rt yapmayı unutmayın beliebers seviliyorsunuz.