"Dünyam o kadar kısa sürede o kadar çol büyüdü ki pek çok insan bu dünyada kaybolmamı bekler hale geldi"
Merhaba Beliebers.
Sonunda bir Justin Bieber sözü paylaştığım bölüm yayımladım :)Ve gelelim bu bölümü asıl yayımlama sebebime.
Justin'in ilk Grammy ödülünü alması.
İnanabiliyormusunuz 12 yaşında merdivende şarkı söyleyen çocuk şimdi koca bir adam oldu ve ilk grammy ödülünü aldı.
Ne kadar gurur duysak azdır.
Bir önceki bölümde söylediģim gibi Power TV Grammy ödüllerini canlı olarak vereceklerdi.Fakat gece saat 3'te olduğu için izleyemeyen varsa hiç üzülmeyin.Çünkü töreni tekrar Power TV'den izliyebilirsiniz.Başlama tarihleri ve saatleri şöyle: 16 Şubat 21.00, 17 Şubat 21.00, 18 Şubat 19.00 ve 21 Şubat 12.00'de.
Bu bonkörlüğü için Power TV'ye teşekkürler :)
Törenden fotoğraflar aşağıda ⬇WAUN penrormansından fotoğraflar
LOVE YOURSELF performansından
Tamam tamam şindi Justin'in törende ne kadar yakışlıklı olduğunu unutmaya çalışın.
Size danışmak istediģimin bir şey var beliebers.
Bölümleri takip edenler bilirler 92. Bölümde hikayenin 2. Kitabını yayımlamak istediğimi söylemiştim ve sizden de kitabın konusunun ne olmasını daha çok istersiniz söykemenizi istemiştim.Çoģunluk şarkı sözü çevirileri istemişti.Ama şu son 2 bölündür aklında 2. Kitabın Justin Bieber Güncel tarzında olması vardı.Eğer isterseniz diyer kitabın konusu bu olabilir.Lütfen okuyan herkes bu konu hakkıbda yorum yapsın.
Seviliyorsun Beliebers 😙.