Hey şişt sen ordaki titre ve kendine gel. Kendine gel çünkü sana ihtiyacımız var. Duydun mu beni evet sana bunu okuyan kişiye. Gidiyor insanlık, ahlak, vicdan elden gidiyor. Ve biz sadece izliyoruz herkes farkında peki neden kimse tepki göstermiyor. Kalkmıyor yerinden farkındayız peki nerde tepkimiz. Her gün biraz daha şehit biraz daha acı biraz daha tecavüz kadın cinayeti, pazarlaması, çocuk hakları ihlali, insan hakları ihlali yeter! Kendinize gelin olayların farkına varın tepkinizi gösterin çünkü bu sistemi bu olanağı değiştirecek olan sizlersiniz. Devlet değil devleti oluşturan halk başkalarının emri başkalarının fikri ile değil. Kendi fikriniz ve düşüncelerinizle okuyun izleyin araştırın saçma bir sistemin kuklası olmayın. Biz TÜRKÜZ ve nasıl bir bilinçsizlik içine hapis olmuşsak uğrana dünyayı yaktığımız kadınlarımız evlatlarımız adamlarımız şimdilerde anlık sinir, zevk ve güçsüzlük uğruna ölmüş oldular. Oku arkadaşım öğren fark et bu olanlara bir dur de kimse elini taşın altına sokmaz ise daha çok şehit çok tecavüz acıları yaşarız bunu okuyan kişi karın kızın oğlun kocan hayatındakiler ya da gelecekte hayatında olanların başına gelse. Sen oğlan düşünsene evlendin bir kızın var hadi durma hayal et dünyalar güzeli bir kızın var canı için canını vereceğin bir kızın okulda öğretmeni tarafından tecavüze uğruyor. Ve buna katlanamayıp kendini öldürüyor düşünsene sen 18 yıldır onun için yaşıyorsun onun için varsın ama o bilinçsizce davranan bir şerefsizin eğitim için var olan bir kurumda yaptığı itlik yüzünden 18 yılından oluyorsun. Sen kadın düşünsene bir sen 21 yaşına bir oğlan getiriyorsun yemeyip yedirirsin acılar çekerek dünyaya getirirsin sırf o mutlu olsun diye geceni gündüzüne katar çalışır bakarsın uykusuz kalırsın sonra başkalarının lafına uyup hareket eden savunduğu şeylerin ne olduğunu bilmeyen birisinin kör kurşunu ile yanar gidersin. Ey yeni nesil kendinize gelin. Savunduğunuz düşünceleri araştırın koyun gibi öndekine kanmayın bu dünya da herkes çıkarları için var. Bu sistemi değiştirecek olan sizlersiniz siz eğer okur araştırır, geliştirirseniz bir şeyler değişir. Anneler babalar yaşadığınız çevrenizi araştırın tehlikelerin farkına varın önlem alın. Gençler okuyun araştırın siz günümüzü geleceğimizi yazacağımız kalemsiniz bilinçli olun ki evlatlarınızı da güzel yetiştirin uğruna ölünecek idealler çok gurur verici bir durum fakat günümüz de savunulan çoğu idealler birilerinin çıkarlarını besliyor sadece.
Ben deniz bir Allah kuluyum sizlere artık ülkemizde yaşanan şeylerin farkına varmanızı öneririm arkadaşlar gemi buz dağına çarptı artık ne kadar çok flika kalkarsa o kadar ilerdeyiz olaylar hakkındaki yorumlarım aslında daha sert lakin bunları ifade etmek sadece içimdeki siniri atacaktı ve bu sadece bana kardı. Bunu yazıyorum çünkü bende 18 yaşındayım benimde ilerde asker olacak abim okulda okuyan kardeşlerim var. Ve bir şeyleri düzeltmemiz lazım artık geç demeyin biz yola şimdi başladıysak henüz geç değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR APTAL SİSTEM
Teen FictionBu aptal bir komedi. Tanışmamış iki gencin aşkı. Bu aptal şeye tanık olacaksınız sizin için birbirini tanımamış kişilerden aşk yazacağım ilk öncelikle bilin ki bu kitapta yazan her şey gerçekten yaşanacak sizin için yazdığım her şeyi deneyip yazacağ...