Tek kişilik değil çift kişilik dönüş

221 4 0
                                    

Odama dalan tabiki öküz berkti.
Berk
"Hayırdır sevgilin seni çok mu özlemiş" deyip alaycı bir ifadeyle kahkah attı.

"hayır sadece arkadaşım"diye bilmiştim sadece.

"Hadi ama sen boş durmasın mira"

"Arkadaşım dedim ya berk hem sen nie geldin" ne sanıyordu bu beni boş kolmozmoşom kendiyle karıştırdı galiba.

"kapıyı açık bırakmışsın sesin salona kadar geliyodu bende seni uyarmaya geldim sesini çekemiycem"dedi ve piçimsi bi gülümseme attı.

Öküz işte ya yok çekemezmiş bende sana çok meraklıydım.
Hiçbirşey demeden yanından geçip salona gittim.
Babamlarda bu sırada oturuyorlardı.
Babam"çocuklar geçin sizinle birşey konuşucağım"

"Baba konusucağın konu çok uzunmu bir buçuk saat sonra otobüsüm kalkıcak ta geç kalmak istemem".

"Bende sizle bu konu hakkında konuşucaktım kızım. Merak ettme geç kalmayacaksınız".

Ne demek istedi bu şimdi kalmayacaksınız falan hem bu konu onları ilgilendirmezdi odama geçip babamla beraberde bu konuyu konuşa bilirdik ama babam işte off (neyse sen bi sus iç ses) herkez susmuşken babam konuşmaya başladı.

"Evet biliyosunki miracım senin bu son senen ve berkin de ilk senesi size bir ev tuttum orda size yeticek büyüklükte berkte izmirde ünüversite okuycak hem yanlız kalmayacaksınız hemde birbirineze sahip cıkacaksınız orda"

Olamaz bu şaka olmalıydı izmirde berkle koca bir sene üstelik aynı evde şaka gibi ben bu şoku atlatamazken ikinci bi şoku nasıl kaldırıcagımı düşünürken berk ordan lafa atladı.
"Oww çok teşekkür ederiz selim abi"deyip piçimsi bi gülümseme attı.
Onun böyle gülmesi benim tüylerimi hüpertmişti. Onu tanıdığım kadarıyla asla evde rahat durmayacaktı. O deilde ben simdi tek kişi dönmüyormuydum ya olamaz.

Arkadaşlar takip ve yorumlarınızı bekliyorum devamı gelicek hepinizi çok seviyorum

Eski Sevgilim Üvey Abim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin