Yolculukk

193 4 0
                                    

Medya: Berk özel

Berk bunları söylerken ben hiçbirşey diyemeden gözlerimi yere devirdim. Tam koltukların önüne geldik ve ben.

"Cam kenarına ben oturucam"

"Yoo kim demiş cam kenarı benim"

"Hayır yaa ben oturucam"

"çok oturmak istiyosan ben oturayım sende kucağıma otur istersen"deyip piçimsi bir ifadeyle kahkah attı.

"Yok saol ben yanlızda otururum"
Biz böyle yer kavgası yaparken otobüz birden hareket etti ve sarsılmadan dolayı hiçbirşey anlamadan kendimi berkin üstünde buldum. Olmaz şaka gibiydi beraber yere düşmüştük ve bütün herkez bize bakıyordu olamaz bu berbat bi durum. ben bunları içimden düşünürken berkele göz göze geldik nefesini yüzümde hissedebiliyordum istemeden olsada gözlerim dudaklarına kayıyordu off birde çok tatlı duruyorlardı.

Berk"üstümden kalkmayı düşünüyomusun"

"Şey pardon "diyebilmiştim sadece hızla üstünden kalkıp cam kenarına geçtim. Berkte yanıma oturdu ve hiçbirşey demeden telefonunu karıştırmaya başladı. onu anlamıyorum hem bana yakın ve bir okadar da uzaktı. Iyy herneyse zaten hiç bişiy olamazdı bu saaten sonra aramızda mira boşuna ümitlenme off sen bir sus iç ses hep moralimi boz zaten. biraz sosyal medyada takıldım ve çantamın ön gözünden kulaklığımı çıkartım beni dinlendiren birşeyler açıp kafamı cama yasladım. Yorgunluktan içim geçmiş uyumuşum...

Berkin ağzından...
Mira müzik dinlerken uyuya kalmıştı sanırım. telefonumla uğraşırken birden omzumda afif bir ağarlık hissettim. Omzumda yatan miraydı çok güzel uyuyordu bende uyandırmak istemedim ve yavaşça kulaklıkları kulağandan çıkartım. Bende başımı ona doğru yaslayıp bundan sonraki hayatımın nasıl olacağını düşünmeye başladım.

Miranın ağzından...
Ay uyumuşum ya hertarafımda tutulmuş kulaklığı ne zaman çıkartmışım ya oha o değilde ben şu anda berkin omzundamı uyuyorum. Oha oda uyuyo ayy kıyamam ya çok tatlı uyuyo. en iyisi hiç kafamı kaldırmadan bu anın tadını çıkarayım.
Özlemiş olmalıyım 5 yıl önceydi biz yine böyle servisle okula gididip geliyorduk ve en son hiç unutmam bir perşenbe sabahıydı zarzor kalkmıştım okula gitmek için ve sevise bindiğimde berk beni hep aynı koltuğumuzda bekliyordu ve bende direk kendimi koltuğa bırakıp bedenimi berke teslim edip ona sarılıp okula gidene kadar uyuyordum. ha evet özlemiş olmalıyım . Acaba oda özlemişmidir ?. Ne özlicek be o beni aldattı kim bilir kaç orospuyla yatmıştır bu güne kadar. Off yine kendi kendimi sinir ediyorum. Ben bunları düşünürken berk kafasını kaldırdı sanırım uyanmıştı bende kaldırdım ve o an göz göze geldik.

"Uyandınmı güzelim"deyip gülümsedi.

"Ha evet uyuya kalmışım pardon"dedim ve tevessüm ettim.

Oda bana karşıkıl tebessüm etti ve "geldik sanırım hadi inelim ve yeni evimize gidelim" deyip beni elimden tutup çekti.
Hiçbirşey diyemeden kalktım yanlız böyle yapması çok hoşuma gitmişti.

Bavularımızı da alıp babamın bize söylediği adrese doğru ilerlemeye başladık...

ARKADAŞLAR DEVAMI GELİCEK HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM İYİ OKUMALAR.

Eski Sevgilim Üvey Abim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin