Evde bi süre kalmaya karar veren tom biraz dışarı çıkmayı düşündü bu fikir aklına yatmıştı,sokak bir anda kalabalıklaşmıştı etrafa göz gezdirdi evi denize yakındı, biraz denize baktı uzaklara dalmıştı, kim olduğunu düşünmeden duramıyordu. o gizemli adamların neden beni seçtiğini dahasıda neden bu garip kağıdı verdiğini aklından bir türlü kurtulamıyordu, denize derin derin bakarken acıktığını hissetti eve geldiğinde yukarıdan ses geldiğini duydu önce irkildi , evde birisi olduğunu teyit etti ve rutubetten yıkılmaya yüz tutmuş duvardan sarkan odun parçasını yavaşça çekti , merdivenlerden yavaşça çıkmaya başladı son 3 basamağa geldiğinde adamı netçe görebiliyordu tam adamın kafasına odunu indirecektiki adam: "dur yapma!" diyerek bağırdı ve devam etti: "beni buraya neden çağırdın, ben kimim" dedi sakince, tom sopayı indirdi ve konuşmaya başladı:"buraya seni ben çağırmadım" dedi normal ses tonuyla, tom yine konuşmaya başladı: " ben buraya gelme sebebim; uyandığında üzerimde bu adresin yazılı olduğu küçük bi kâğıt vardı" dedi diğer adamda söze başladı: "bende de uyandığında bu evin adresini yazılı olduğu bi kâğıt vardı üstümde" tom sopayı yere bırakır bırakmaz adam dehşetle yere yatıp bağırmaya başladı, tom biraz baktıktan sonra bayıldığını farketti kendi yatağına yatırdı. Sonra biraz düşündü ben ve bu adamı neden istiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Uyanış...
FantasíaSiz bilmediğiniz ve hatırlayamadığımız bir gün üstünüzde notla uyandınızmı...