Tattoo Bond
အပိုင္း (၁)
ေခ်ာက္.. ေခ်ာက္..
မီးေခ်ာင္းဖြင့္မထားလို႔ ေမွာင္မည္းေနတဲ့ အခန္းတစ္ခန္းအလယ္မွာ မီးလင္းေနတဲ့ computer တစ္လံုးရယ္.. ၿပီးေတာ့ computer ေပၚမွာ ဇာတ္လမ္း တစ္ပုဒ္ကို အသက္သြင္းေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ရယ္ .. သူ႔ဆီက ၾကားေနရတဲ့ ခလုတ္သံရယ္ပဲ ႐ွိတယ္ ... အနားက ေလထုကလည္း ဒီေန႔မွ ေအးစက္ေနသလိုပဲ ... အဲ့ဒီလူရဲ႕ အနားက ေရခဲေရခြက္မွာ ေရေငြ႔ေတြ သီးေနတာကို ၾကည့္ရံုနဲ႔ သူဒီလို ထိုင္ၿပီး စာ႐ိုက္ေနတာ ၾကာၿပီမွန္း သိႏိုင္ပါတယ္ ... အားလံုးက ပံုမွန္ပဲလို႔ သင္ ထင္ေကာင္းထင္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္ ... တကယ္ေတာ့ ပံုမွန္ မဟုတ္တာ တစ္ခု႐ွိတယ္ ... စာ႐ိုက္ေနသူရဲ႕ ဘယ္ဘက္ လက္သူႂကြယ္မွာ လက္စြပ္ပံု Tattoo တစ္ခုက သင့္ကို ေလွာင္ရယ္ေနခဲ့တယ္ေလ ...
*********** Tattoo Bond **********
Suho's pov
'' ကြၽန္ေတာ္တို႔ လက္ထပ္ရေအာင္ ''
အခုမွ ပထမဆုံးေတြ႔ဖူးတဲ့ သူက အဲ့လို ေျပာလာတုန္းက ကြၽန္ေတာ္ သိပ္ေတာ့ မတုန္လႈပ္သြားခဲ့ဘူး..
ကြၽန္ေတာ့္ အျမင္က တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ မလိုအပ္ဘူးေလ ... ခ်စ္ရင္ ေငြကုန္ေၾကးက် မ်ားတယ္ ... ကြၽန္ေတာ္ အဲ့လုိ သံုးျဖဳန္း မေနႏိုင္ဘူး ... ၿပီးေတာ့ အခု ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ေနေနတာလည္း အဆင္ေျပေနရဲ႕သားနဲ႔ ... ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ကို လက္ခံခဲ့တယ္ ... ကြၽန္ေတာ့္ ဘယ္ဘက္လက္မွာ Tattoo တစ္ခုနဲ႔ ... အဲ့ဒီတုန္းက ကြၽန္ေတာ္ အရမ္းမူးေနခဲ့တယ္ေလ ....
ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ သူ စေတြ႔ေတာ့ Bar တစ္ခုမွာ ... ထုတ္ေ၀သူနဲ႔ စကားမ်ားၿပီး စိတ္႐ႈပ္ေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ္က အဲ့ေန႔တုန္းက ကမ္းမျမင္လမ္းမျမင္ မူးတဲ့အထိ ေသာက္ဖို႔ စိတ္ကူး႐ွိခဲ့တယ္ေလ ... အဲ့လို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ သူက ကြၽန္ေတာ္ မဖိတ္ေခၚပဲ ကြၽန္ေတာ့္ဆီ ေရာက္လာခဲ့တယ္ ...