T J U G O S J U

2.1K 71 2
                                    

Nu är det bara några sekunder kvar innan konserten börjar. Förbandet har precis klivit av scenen.

"Är du taggad?" frågar Fanny och kollar upp på mig. Vi lyckades ta oss längst fram närmast scenen. Min mobil surrar till men jag struntar i det. Det är säkert Felix som smsar mig. Men jag kan inte svara eftersom han inte har nån aning om att jag är här.

Ju närmre det går mot att jag ska träffa Felix desto mer nervös blir jag. Tänk så tycker han inte om mig? Eller typ tycker att jag är ful? Nej, jag kommer inte klara av detta. Jag vänder mig om och är påväg bort från scenen när Fanny tar tag om min arm.

"Åh nej, du ska ingenstans för än du har träffat din älskade"

Asså nej jag kan inte göra detta! Det låter ju skitkonstigt att bara säga "hej Felix. Jag är det tjejen du smsat ett tag nu". Asså på riktigt jag kommer inte klara av detta!

"Jag kommer snart" innan hon ens hinner reagera rusar jag ut till ingången och letar reda på närmaste soptunna och spyr. När jag är klar vänder jag mig om och krockar in i någon.

"Sorry" jag kollar ner i marken och vänder mig om men personens röst stoppar mig.

"Spydde du?" Det kan inte vara..? Jag vänder mig om och möter de mest underbaraste ögonen någonsin. Jag krockade med Felix fucking Sandman!

"Ja..ehm..a"

"Du borde nog gå till nån läkare eller något" hör jag Omars röst säga och jag börjar hyperventilera. Jag kan inte fatta detta?! Jag står just nu och pratar med mina idoler asså shit jag måste drömma!!

"Ska vi ringa nån att hämta upp dig?" frågar Oscar.

"Är ni galna?! Jag SKA se er konsert!" alla fyra skrattar åt min kommentar. Felix skrattade åt mig. Han gillade mig för mig.

"Jag..ehm...måste gå tillbaka till min kompis" jag ler svagt och rusar sedan tillbaka till Fanny. Det tar ett tag att ta mig tillbaka längst fram men efter ett tag är jag framme vid Fanny igen.

"Vart tog du vägen?"

"Jag spydde..men jag träffade killarna iallafall!"  Säger jag och ler.

"Va kul! Eller okej, inte det med att du spydde men du fattar!" jag ger henne en kram och plötsligt släcks alla lampor ner. Folk börjar skrika och jag tar tag i Fannys hand. Detta kommer nog vara bästa kvällen i mitt liv...

-

GUYYSS DE KOMMER TRÄFFAS I NÄSTA KAPITEL!! GAAAHHH HÖR NI MIG FANGIRLA?! 😂

SMS | FSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora