Biricik Kuzenim Cmr_blgn'in meydan okumasını kabul ediyorum. Seni çok özledim hayatım benim. Bende Kyungie_ ve SeSoo88 yavrularıma meydan okuyorum.
1. Adım tahmin edilebilir bir şekilde Eylül. Ama Eylül denmesinden hoşlanmam bu yüzden genelde Eylöl derler.
2. Sebepsizce bana Panda diye hitap edilmesinden hoşlanırım.
3. Hayatımda değer verdiğim kişi sayısı azdır.
4. Biraz (!) fazla küfür ederim ama olsundu seven böyle seviyor bxlzgsoye
5. O kadar üşengecim ki şuan çişe gitmeye kalkamıyorum.
6. Yakın zamanda saçımı kestirdim ve Cemre ( Cmr_blgn ) bundan habersiz ve muhtemelen bunu öğrenince ebem ve beni birleyip şeyedecek.
7. Smut okurum. Ama çekingen bir yapım olduğundan dolayı pek iyi yazamam. Ilerki bölümlerde göreceksiniz zaten.
8. Çok gülen bir pandayımdır. Hep gülerim. Çok gülerim. Ay ben gülerim ayol.
9. Depresyonun dibindeyim lakin genede kahkaha atıyorum.
10. Müzik öğretmeni feci yakışıklı onun için gitara başladım doeoxlfleickv
11. Asla çok dindar bir insan olmadım. Aksine Ateistim.
12. Çoğu insan bilmiyor lakin biseksuelim.
13. Asla oppacı veya oppişkocu kişiliklerden olmadım. Sizde olmayın , oldurtmayın. Oegspdslnsoen
14. Palyaço korkum var.
15. Bir keresinde serviste Semih'e BigBang - Sober söyletmeye çalışmıştım.
16. Çoğu insanın aksine KaiSoo ve HunHan sevmem.
17. Kitapta Kyungsoo'ya yüklediğim çoğu özellik aslında benim hoşlandığım şeyler
18. Egom yok lakin biraz kendini beğenmiş bir kişiliğim var.
19. Cemre'nin "Madem Ateistsin şu dağlar nasıl oldu lan?" diye soran arkadaşına (Mahmutcan) "Ben yarattım!" diye cevap vermiştim.
20. Eski kelimeler çok hoşuma gidiyor. Eski kelimeler derken lakin , müteşekkir , bilakis , ziyade gibi kelimelerden bahsediyorum.
21. Buna kaç madde koyuyorduk lan?
22. Sakar ve angut bir insanımdır.
23. Hala çişe gitmeye üşeniyorum.
24. Sabah gözlerimi açar açmaz yataktan kalkabilme gibi bir yeteneğim var.
25. Bunu itiraf etmek zor lakin kore dizisi izleyemiyorum.
Bu kadarrrr~ Meydan okuduğum kişilerden cevap bekliyorum. Sizi çok seviyorumm.
-Eylöl loves you. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Got You Owl
RandomImkansız bir aşk. O aşk uğruna çekilen sonsuz acı. Birikmiş nefret. Birikmiş hüzün. Birikmiş özlem ve aşk. Tek bir soru. Aşk mıydı o kişiyi kutsal yapan? Yoksa o kişi miydi aşkı kutsayan?