Het is al avond en ik denk alleen nog maar aan Justin! Ik heb nog niet eens huiswerk gedaan... Alleen maar hartjes getekend en zijn naam opgeschreven... Ben ik dan toch verliefd...? Denk ik. Dat kan toch niet? Hij heeft vast al een vriendin. En dan kom ik aan Sanne de kabouter... 'Pfff. '
Ik wordt uiteindelijk zo moe van al dat denken dat ik opeens in slaap val...'TRINGGGGG!' 'Nee niet nu al! Ik wil slapen :/' Ik doe me haar, kleed me om, brood eten, tandenpoetsen, broodklaamaken voor school. En dan uiteindelijk ben ik klaar om naar school te gaan.
Ik fiets hijgend en puffend naar school. Ik denk alleen nog maar aan Justin... 'Justin... Justin... Justin...' Zeg ik in me zelf. Opeens hoor ik getoeter en ik word wakker uit me dagdroom! Dan bedenk ik meer dat ik op de fiets zit! Naar school! Ik probeer nu even niet meer te denken aan Justin en fiets zo snel mogelijk naar school.
'Pfff... Kom op snel ik ben bijna te laat! Maar waar moet ik zijn!' Ik loop net de school binnen en de bel gaat net... 'shit te laat en dat op de 2de dag!' Ik loop naar de administratie, haal me te laat briefje en loop naar het klaslokaal.Ik doe de deur open en meteen roept de leraar engels: 'En mevrouw Sanne Van Dijk waar kom jij zo laat vandaan?' 'Ik heb me verslapen.' Zeg ik maar. Want ik kan lastig zeggen dat ik dacht aan Justin en hem onwijs knap vind. Ik mag gaan zitten. En natuurlijk ben ik wéér degene die naast Marit moet zitten.
Eindelijk na de drie saaiste lessen ooit is het dan eindelijk pauze. Eigenlijk vind ik Marit stiekem wel aardig... Zal ik weer bij der gaan zitten? Ik besluit toch maar weer bij der te gaan zitten. We praten wat en we merken eigenlijk dat we super veel op elkaar lijken en de zelfde interesses hebben.
P.O.V. Marit
Ik vind het raar dat Sanne eerst zo gemeen tegen me deed en nu zo aardig.... Toch voelt ze nu als een echte vriendin... Iemand die je kan vertrouwen je geheimen vertellen...
P.O.V. Sanne
Eindelijk ben ik dan weer thuis van school ik pak een bakje chips en ga voor de tv zitten.
Als me serie af is gelopen loop ik naar boven om me huiswerk te maken. Ik kom me kamer in en begin gelijk te denken aan Justin... En dan aan Marit... Ze voelt nu echt als een vriendin een echte vriendin... Net zoals Mirthe en Robin van me vorige school....