Readers!Today we are back with Yoongi imagine!Sambungan imagine Yoongi yang sebelum ni.Enjoy!
(Your POV)
BOOM!
Alamakk...Hujanlah....Macam mana ni?Dah lah gelap.Dengan ki--BOOM!
Opocot kilat guruh gedebum!Haihsh.Macam mana ni?Omma ngan appa aku belum balik.Baru pukul 10:45 malam.Lagi 2 jam lebih baru balik...Takkan aku nak panggil...Yoongi kot?Eh tak nak lah aku asyik hadap muka dia tu.
TOKK!TOKK!TOKK!
Omma sapa pulak tu....Pencuri ke?Tapi pencuri ketuk pintu ke?Takkanlah...
TOKK!TOKK!
Bunyi lagi.Nak bukak ke?Ah bukak jelah.Aku pun pergi ambik kayu besbol dalam bilik aku and turun balik ke bawah.Aku bukak pintu slow sambil angkat kayu besbol tu.
YOONGI:Sayang ak--Dah kenapa kau ni?Buat apa kayu besbol tu?
SHIMIN:*lega*Kau rupanya...Nasib baik...
YOONGI:Kau ingat aku apa?*gelak*
SHIMIN:Perogol bersiri...
YOONGI:Eh kau jangan.Aku buat nanti baru tau.*smirk*
SHIMIN:Kau nampak kayu ni?Aku buat homerun pakai kepala kau nanti nak?
YOONGI:Alah aku melawak je.Tapi apa salahnya kan?
SHIMIN:Kau jangan aku angkat kerusi tu pulak lagi teruk kepala kau tu.
YOONGI:Okay okay okay!
SHIMIN:Hah kau nak apa?
YOONGI:Iye pun bagilah aku masuk.Sejuklah.
SHIMIN:*tarik tangan Yoongi*Jom.*tutup pintu*
Yoongi pun duduk atas sofa and tarik aku untuk duduk sebelah dia.
SHIMIN:So..?
YOONGI:Aku datang sebab aku risaukan kaulah.Kau kan takut dengan bunyi kilat guruh semua tu?As your husband aku kenalah protect kau.
SHIMIN:Husband?Lol lmao...
YOONGI:Sukahati akulah nak gelar apa.
SHIMIN:Iyelah.Gomawo sebab datang.
YOONGI:Iye.
SHIMIN:Umm...Nak buat apa?
YOONGI:Tak tau.Tengok movie nak?
SHIMIN:Hah boleh gak.Kau pilihlah movie apa.Aku nak ambik makanan jap.*bangun*
YOONGI:Eh jap jap!*tarik tangan kau*
SHIMIN:Wae?
YOONGI:*tunjuk pipi*
SHIMIN:Banyaklah kau.Aku nak pergi kitchen jelah.
YOONGI:I don't care.Kalau tak aku tak lepas.
Apahal otak dia nak membyun tiba-tiba?Seram pulak aku...Aku nak pergi dapur je kut.
SHIMIN:Hish...Iyelahh!*kiss pipi Yoongi*
YOONGI:*senyum*Okay.*lepas tangan kau*
SHIMIN:Dasar ambik kesempatan...Hmph...
Aku pun jalan ke dapur and ambik snek.Hmm...Ada air 7up,gummy bears,potato chips and pepero jelah.Ahh hentam jelah.Bila aku pergi depan,Yoongi dah pasang movie apa aku tak tau.Siap ambik selimut lagi.
YOU ARE READING
💭Bangtan Imagines!💭(방탄소년단/Malay)📓
FanfictionJust a book full of BTS X ARMY Imagines for my lovely ARMY mates^^ Nak baca silakan Nak bagi pendapat silakan Nak vote silakan Nak comment silakan Nak kecam silakan mangkat :'-) Start:25 January 2016 | 22:56 p.m End:19 March 2016 ©-yoongwiyeowo prod...