As the title said,this is requested.Thanks for requesting.And part ni sedih.Saranghaeyo readers!
Video:Rain-Taeyeon
Your name:Jung Ha Na (author tambah family name)(Your POV)
Dia kata aku sempurna pada dia.Dia kata aku cute,aku natural and cantik.Dia kata aku memang dilahirkan cantik.Macam tulah dia tackle aku.Macam tulah Jungkook menarik hati aku.Jeon Jungkook kawan baik aku.Kami berkawan sejak kecik lagi.Ke mana mesti bersama sampailah kami masuk ke secondary school.Sekarang kami 18 tahun.Gred 2.Dulu masa gred 1,Jungkook pernah bercinta tapi bila dia dapat tahu perempuan tu curang,dia mula berubah...
Jungkook mula bersosial dengan students yeoja.Diorang macam tak kisah Jungkook buat macam tu memandangkan Jungkook agak diminati ramai kat sekolah.Namun dia masih tak abaikan aku sebagai kawan dia.Tapi sejujurnya hati aku rasa sakit tengok dia macam tu.Memang semua orang jadi macam ni ke kalau melangkah ke alam sekolah menengah?Aku selalu nak putarkan masa semula supaya Jungkook tak berperangai macam ni.Bila aku tak bercakap dengan dia,dia cari aku and mintak maaf.Aku marah tapi bila aku tengok muka dia,aku tak mampu...Aku jadi lemah...
Di sekolah...
Macam biasa aku duduk and renung ke luar tingkap.Boleh kata ni aktiviti harian aku.Jungkook?Maybe kat luar...Biarlah...Kalau aku bising aku jugak yang kena...Baik aku diam...Aku dah malas nak cakap apa-apa.JUNGKOOK:Hei beautiful!
Jungkook datang and duduk sebelah aku.Then dia kiss pipi aku.Kami dah biasa dengan kiss sejak kecik tapi kat pipi jelah.Takpun dahi.
HANA:Hai Kookie...
JUNGKOOK:Kenapa ni?
HANA:Nothing...Just tengok burung...terbang...
JUNGKOOK:Jeongmal?
HANA:*angguk*
SEUNGYEON:Oppa!!!Oppa buat apa tu?!Jomlah!
Oppa oppa...Sedar sikit Jungkook muda 2 tahun dari kau.Dah tua panggil oppa oppa apa?Tak sedar diri...
JUNGKOOK:Aku dah cakap tak nak lah.Aku nak lepak dengan chingu aku.
SEUNGYEON:Alah chingu je pun!Tak penting pun!
JUNGKOOK:Excuse me?Tak penting?Patutlah kau takde kawan langsung.Blahlah.
SEUNGYEON:Oppa!
JUNGKOOK:Jangan panggil aku oppalah!Kau tu noona tau tak?
SEUNGYEON:Ughh!*blah*
JUNGKOOK:Sori kau kena tengok semua tu.
HANA:Don't care...*macam aku tak pernah tengok lagi teruk dari yang ni*
JUNGKOOK:Hana?Kau ada masalah ke?
HANA:Tak.
JUNGKOOK:Habis kenapa kau macam takde mood.
HANA:Aku bosan je.*memang aku takde mood pun*
JUNGKOOK:Hmm okaylah.Aku nak jumpa sesorang jap.*kiss dahi*Balik nanti tunggu aku tau?Byeee!
HANA:Bye...
Jumpaklah sapa kau nak...Aku dah hilang harapan kat kau...Aku kecewa dengan kau Jungkook...
Balik sekolah...
Mana Jungkook ni?Dah lama aku tunggu...Hari pun nak hujan ni.Baik aku cari dia.Aku pun masuk ke dalam sekolah semula untuk cari dia.Aku terdengar sesuatu dari hallway.Aku pergi tengok.Aku nampak Min Ah,ex Jungkook yang curang dengan dia,kiss Jungkook sambil pin dua-dua tangan Jungkook kat loker.Aku sedih.Walaupun Jungkook banyak berubah tapi tak sampai macam ni setahu aku.Aku pergi tolak Min Ah and tampar muka dia.Jungkook terkejut.MINAH:Yah!Apa kau buat hah?!
HANA:Tu apa kau dapat sebab permainkan kawan aku!
MINAH:Permainkan?Huh.Jungkook dengan aku dah getback lah.So kau jangan sibuk urusan kami.
What?Get back?No...
HANA:Kookie?
JUNGKOOK:Mi-mianhei Hana...Aku...harap kau tak marah...
Diorang dah getback?And Jungkook rahsiakan semua ni dari aku?
HANA:Aku benci kau...
JUNGKOOK:Hana!
Aku berlari keluar dari sekolah.Hujan yang turun aku biarkan badan aku basah.Aku ingat Jungkook tak kejar.Dia tarik bahu aku and buat aku menghadap dia.Aku cuba tahan diri aku dari menangis.
HANA:Apa?!Apa kau nak?!
JUNGKOOK:Aku tau kau marah tapi aku masih sayangkan dia!
HANA:Dah tu pergi jelah kat dia!Jangan pedulikan aku!
JUNGKOOK:Yang kau marah sangat ni kenapa?!Kenapa?!Kau tak gembira ke untuk aku?!
HANA:Sebab aku cintakan kaulah tak guna!
Jungkook nampak terkejut.Dia macam tak percaya.
JUNGKOOK:K-kau cintakan aku?
HANA:Ya aku cintakan kau and aku rasa bodoh sebab cintakan kau!Sejak kita kecik aku dah sukakan kau sampailah sekarang!Tapi kau tak pernah perasan semua tu!
JUNGKOOK:Aku...aku tak tau...
HANA:Memang kau tak tau sebab masa tu kau sibuk dengan Min Ah!Sampai kau putus dengan dia...Aku ingat aku masih ada harapan...Tapi aku salah...
JUNGKOOK:Don't cry beautiful...Don't cry...Aku mintak maaf okay?
Jungkook memegang pipi aku and try nak kiss dahi aku.Tapi aku tolak dia.
HANA:*gelengkan kepala*No...Aku kecewa dengan kau Jungkook...Aku kecewa dengan kau...Mulai hari ni...Aku tak kenal kau langsung...Kau tak pernah wujud dalam hidup aku...
JUNGKOOK:What?But Hana ak---
HANA:Aku taknak okay?!Taknak!Taknak!Taknak!
(Jungkook POV)
Hana tinggalkan aku seorang diri.Aku dah kehilangan satu-satunya kawan baik aku...Aku sayangkan Hana tapi...Apa aku dah buat ni?Aku nak mintak maaf tapi...bila aku tengok dia menangis,rasa bersalah kuasai diri aku...And pada masa yang sama...Aku rasa sakit...-Continue in next part!😀😀😀
Maaflah ye part ni sedih lagi.Tak happy lagi.Hope korang suka.Oh and author dah publish fanfic baru.Hope korang rajin tengok-tengok okay?Byeee!
Requested by:HanaKookie26
#YSM
YOU ARE READING
💭Bangtan Imagines!💭(방탄소년단/Malay)📓
FanficJust a book full of BTS X ARMY Imagines for my lovely ARMY mates^^ Nak baca silakan Nak bagi pendapat silakan Nak vote silakan Nak comment silakan Nak kecam silakan mangkat :'-) Start:25 January 2016 | 22:56 p.m End:19 March 2016 ©-yoongwiyeowo prod...