Kapitel 1

278 13 11
                                    


Emelies P.O.V

Idag var presis som alla andra dagar denna vecka...

Jake och hans gäng har haft "lite roligt" idag genom att köra in mig i skåpen, och kalla mig oförlåtliga ord.*suck det är nog bara att bli van vid detta.

~senare~
Mamma, jag är hemma!
säger jag och springer upp på mitt rum. Mitt rum är ganska simpelt, med en dubbelsäng ungefär i mitten av väggen rakt fram, och till höger om dörren står ett skriv/smink bord, till vänster finns det två dörrar den första är en walk in closet och den andra ett eget badrum. (jag vet låter inte så simpelt men ändå)

Okej, mat om en timme kom ner då! ropar hon tillbaka
visst...ropar jag ner för trappan, och sätter mig för att göra läxorna... Eftersom jag missade väldigt mycket när jag var sjuk förra veckan så har jag väldigt mycket att komma ikapp med... *suck

Mamma: Mat nu!
Emelie:Kommer.
Det blev köttfärslimpa med potatis och brunsås, vad gott! sa jag.

~en liten stund senare~

jag ska bara göra klart mina läxor, tack för maten föressten. Varsågod:)

när jag var klar med läxan var klockan runt halv nio, så jag hoppade in i duschen och... (Ja alla vet ju vad man gör i duschen)
sen satte jag mig i sängen och slog på min platt TV och började kolla på en serie som jag inte vet vad den heter.... Efter ett tag så stängde jag av TV:n och borstade tänderna och gick och la mig...


Sååå....
min första bok... Typ ever -_-
Jaja... om det är några fel och så, så var snäll att inte rätta mina små "fel". ingen är perfekt och ingen kommer bli det... jaja nog med detta nu..

Var snäll att kanske kommentera Ideér och annat skulle bli super glad! om du har några frågor eller något du inte förstår, kommentera då.

Hejdåååå!(:

/Jonna

mitt nya liv [a werewolf story]Where stories live. Discover now