1

6.1K 227 35
                                    

"Dnes je vážně super den!"
Říkám si při cestě do školy.
Dneska totiž máme seznámení s bývalými studenty, dokonce zam bude i Shiro, kterého tak hrozně obdivuji.

Když docházím k branám školy, učitelka na mé zakřičí ať si pohnu, takže sem musel začít utíkat jako idiot.

"Mám pro tebe překvapení." Řekne a usměje se na mě. Když s ní přicházím do třídy, vidím Shira! Sedícího u mé lavice. Ochotně sem se za ním vidal. On se na mě podíval a nahodil úsměv.

Sedl sem si naproti jemu, myslel sem že samou radostí umřu. Jeho oči se na mě tak pozorně divaly. Jeho vlasy byly tak perfektně zavázané, chtěl sem se jich dotknout.

"Ahoj" po tomhle se mi chtělo umřít.

"Ahoj" pousmál sem se na něj

"Tvoje učitelka říkala že mě obdivuješ. Je to pravda?" Zeptal se mě. Myslel sem že asi uteču a budu chodit kanálem.

"Jo. Proč?" Podíval jsem se na něj prekvapeným pohledem.

"Né není, já jenom že mě nikdo ještě neobdivoval" zasmál se tím svým lehkým smíchem. Byl tak úžasný, nechtěl sem si to ani přiznat, ale byl jsem červený až na prdeli.

Po třech hodinách, celých třech hodinách povídaní jenom s ním byla přestávka na oběd.

"Jdu do jedné super restaurace, nechceš se mnou?" Zeptal se a bral si svoje sako.

"Jasně že jo! Přoč ne." Usmál sem se na něj a bral si kabát

Vyšli sme ze školy, myslel sem si že po těch třech hodinách si mě už ani nevšimne, ale on byl na mě i po tom hrozně milej. Po cestě se mě ptal na různé otázky.
Docela zdrženlivě sem odpovídal, nevím ale nechtěl sem mu moc odpovídat.

Když sme došli do restaurace, číšník nám hned ukázal stůl, my se posadili.

"Co si dáte pánové?" zeptal se číšník.

"Já si dám to co obvykle." Odpověděl s úsměvem Shiro.

"Dobře pane, a vy?" Zeptal se číšník.

"To samé co Shiro." Nejisté sem se podíval na číšníka.

"Seš si jistej?" Podíval se na mě starostlivě Shiro.

" Jasně že jo!" Usmál sem se.
Po půl hodině nám donesli jídlo a pití. Jako hlavní chod sme měli kuře s rýží, bylo to úžasně nadekorované.
Potom nám přinesli whiskey. Takže on asi pije whiskey dost často.

Seděli sme tam do večera, povídali si a pili whiskey.
Nikdy sem nepil, tohle bylo poprvé. No, byl jsem docela opilý, takže sem nemohl ani stát. Shiro zvedl mojí ruku a dál si jí kolem krku. Odnesl mě k sobě domů, protože sem nebyl schopný dojít do svého domu. Položil mě na postel, nebyl tak opilý jako já, takže v klidu odešel a lehl si na gauč.

****** ***** ****** ***** ****

Pomaličku se probírám a najednou zjistím že ležím na posteli, mám zavázané oči, ruce jsou svázané a v puse je roubík. Při probírání zjistím že jsem úplně nahej! Co se tu děje?! Příjdu si jako kdyby mi někdo vymazal mozek. Ksakru, nékdo otevřel dveře.

"Takže princezna se už probrala. Konečně." zaznělo od dveří.

"Mhmphmh" vyšlo ze mě, ikdyž sem chtěl říct. 'co tu kurva dělám?!'

"Chceš sundat ten roubík?" Zeptal sem mě muž, stojící naproti mě.

Zakýval sem hlavou že ano.

"Tak si to budeš muset zasloužit." Usmál se muž. Najednou mi začal jezdit rukou po mém nahém těle. Tělem mi projel nepříjemný pocit. Jeho studené ruce skončily na mém zadku.
Lehce mě zvedl a posadil na jeho- počkat?! On je taky nahej?!
Po tom co sem si to uvědomil sem sebou začal cukat, jeho reakce mě ale vyrušila. Silou mě plácl po zadku. Hrozně to zaštípalo, zkousl sem roubík aby nic nešlo slyšet ale myslím že to slyšel. Cítil sem jeho úsměv.

"Neboj se, maličký. Neublíží ti, pokud nebudeš zlobit." Vyšlo z jeho úst. Lehce mi přejel po tom místu, kde mě plácl. Lehce to zaštípalo ale jeho ruka to příjemně schladila. Moje svázané ruce jsem dal za jeho krk, abych měl aspoň nějákou oporu.
Najednou mi začal přejíždět rukou po celém mém těle, zastavil se u toho roubíku a vyndal mi ho z pusy.

"Co tu ksakru dělám?! Zeptal sem se. Hned po odpovědi mě začal hrubě líbat. Shodil mě ze sebe a já si lehl na postel.
Sedl si na mě obkročmo a nepřestávál mě libat. Rukama se přesouvat k mým bradavkám a já pomalu sténal do polibků. Najednou se pusou přesunul k mojí bradavce a lehce jí zkousl.
Snažil sem se nesténat ale nešlo to. Pokaždé nějáký stén vyšel a jeho to více povzbudilo. Rukama bloudil po mém těle, blížil se více k mému penisu. Chtěl sem na něj křičet, ale moje tělo chtělo víc jeho lehkých dotyků. Moje mysl byla zamlžená, nedokázal sem myslet normálně. Počkat?! Zdá se mi to nebo sem mu právě řekl že chci víc?! Bože.

Při tom jak sem si pomalu uvědomoval co dělám, mě muž, tedy Shiro chytl za mou chloubou a začal po ní přejíždět rukou, postupně přidával svoje usta. Chtěl sem mu položit ruce na hlavu ale při každém mém pohybu mi chytl ruce a dal mi je nad hlavu. Už sem byl skoro u vrcholu, on mě ale nenechal a jak si toho hned všimnul přestal se věnovat mojí chloubě. Hned mě znova začal líbat, já si později uvědomil kam jeho ruka směřovala. Lehce do mě vnikl jedním prstem. Prohl sem se a z úst mi vyšel nechtěný stén. Vážně nechápu proč se mi to tak hodně líbilo ale po tom co přidal další prst, sem začal přirážet sám od sebe. Určoval sem si tempo, byl sem jeho pánem. Né on můj ale já jeho.
Při té slasti sem ucítil jak do mě vnikl svým penisem. Ze začátku to docela bolelo, proto počkal až si zvyknu. Najednou začal přirážet, s každým zbloudilým sténem přirážel víc a víc. Jednou rukou se věnoval mému nástroji, tou druhou mě držel za bok. Po chvíli sem byl už úplně u vrcholu, tak sem se prohl a potřísnil prostěradlo. Po chvíli mě následoval Shiro, který mě vyplnil po okraj. To mu ale nestačilo. Hned si mě posadil na svůj klín a začal znovu přirážet. Byl sem docela vyčerpaný, tak sem dal svoje ruce kolem jeho krku a lehce přirážel do rytmu.

"To už nemůžeš?" Pousmál se a prirazil mě silněji.
Jenom sem dál sténal a položil svojí hlavu na jeho rameno, takže sem mu sténal do ucha.
Najednou mě plácl přes zadek. Zaklonil sem se, protože to dost zaštípalo.

"Řekl sem ti že máš být hodný ne? Tak se začni hýbat. Nebo chceš abych tě plácl ještě víc?" Chytl mě za zadek a začal víc a víc přirážet. Ještě víc sem se prohl a začal hlasitěji sténat. Neudržel sem to a znovu vyvrcholil, tentokrát na jeho a moje bříško. Nevadilo mu to, po chvíli se udělal znovu do mě. Myslel sem že prasknu. Shiro mě pomalu položil na postel a usl vedle mě.

"Přítel" [Jednorázovka]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz