Het is midden in de nacht!! Ja me moeder riep me we gingen naar de wallmart om nieuwe spullen voor school te kopen😆. Maar helaas moest lotte mee...m😕. Ik heb wel echt hele leuke spullen gekocht alles in het thema van palmbomen : schriften , potloden , gummen , broodtrommel , klapper enz. Enz. Alleen mijn rugzak niet . Die is roze met een heel cute strikje erop. Natuurlijk mocht lotte ook weer iets uitzoeken . Maar ja . Daarna waren we wat gaan eten 👍. En daarna zijn we nog naar de bios geweest kortom het was super!!!! Dus ja dat was de rede waarom ik gisteren niet meer schreed en ondertussen is het al 2.45 en ik ben kapot dus nu ga ik ECHT slapen😪😪😪😪 welterusten en tot straks😉.
Goedemorgen/middag .
Het is nu 11.30 dus ik heb echt kunnen uitslapen 😃😄.
Wat ik vandaag ga doen weet ik niet , ik ga in iedergeval eerst ontbijten .
Tot zo☺.Hey ben er weer.
Mijn moeder had een lijst gekregen met de Namen en adressen van alle kinderen die bij mij in de klas zitten op de highschool en ze zei dat een iemand hier in de straat woonde, dus
Leek het haar een goed idee om daar na toe te gaan😕. Maar aan de andere kant dan ben ik teminste niet lonely.
Maar ik vroeg ook al aan mijn moeder wat ik daar moet zeggen . Maar zij zei gwn van hey , ik ben sterre en ik ben nieuw hier en ik kom kennis malen en toen pas zei ze dat ze ook mee ging!! Of ik daar zo heel blij mee moet zijn geen idee maar ja😃 tot zo. Ik ga me nu aankleden en daarna gaan we . Bye x💗Hey.
Ben net terug en het enigste wat ik kan zeggen is omg!.
Dat kind wat bij mij in de klas komt is een jongen hij heet Julian en hij is zo hott! 😍 en hij is ook heel aardig kortom hij is gewoon perfect😍.
Ik heb wel het idee dat hij mij ook een beetje leuk vind want hij vroeg me om morgen te gaan zwemmen....
Bye