Vrijdag

19 0 0
                                    

Neeeeeeeee. Nog maar 3 dagen holiday inclusief nu!! Voordat ik te lang hierover zeur wil ik graag iets zeggen dagboek. Ik heb nog niet zo veel verteld over de verhuizing van Nederland naar Amerika. Dat komt omdat ik me er een beetje voor schaam , ik heb het altijd achter me gehouden maar nu moet ik het echt kwijt !! Weet je wat ik zal het maar meteen zeggen. ... .. we wonen nog niet echt in een echt huis!! Dit is zo stom om te vertellen maar als je ergens aan begint maak je het ook af dus dat zal ik maar doen.
Dus ja. ..... we wonen nog niet in een huis maar in een soort van flatje! In Amerika ? Ja echt het zijn een paar huisjes naast elkaar met daar weer een rij huisjes op . We moeten nog een huis vinden dus zijn mijn ouders 24/7 ermee bezig. Nog dus!! Het lijkt wel of het ze niets interesseert !!!!! Mij wel !!! Je denkt vast waarom maar dat zal ik haarfijn uitleggen. Ik start Maandag op een highschool die betaald is dus daar kom je niet zomaar op . Ik zit daar tussen wat rijkere mensen . En dan kom ik zo van Hallo ik woon in een flat. Gênant toch????? Mijn ouders kijken haast nooit op de huizen site hoevaak ik het wel niet zeg maar ze besteden er weinig aandacht aan.
Zo pfff een heleboel zorgen weg ! ( not dus!)
Oops het valt me net te binnen dat ik nog eens een YT video moet uploaden ehhh bye X. .

Pff dat is ook weer gedaan. Ik heb ge-wel-dig nieuws!! I GOT 594 SUBS OMGGG!!!!!DIT IS ZO AMAZING !

Daar ben ik weer Pff ik moest ff bijkomen . Ik ga zometeen shoppen duhh . Nee haha ik ga even naar de b&b om wat nieuwe spulletjes te kopen . Maddie en brynn gaan ook mee :-)))) gezellig !!
Tot zo
Bye x

That was so amazing . O w8 ik begin weer Engels te praten srry hha😆!! Dit gebeurt me zo vaak .
Btw het was super gezellig. Maddie en brynn hebben me een paar andere leuke shops laten zien en het was heel gezellig . Vlgs mij mogen ze me wel 😇. Ze zijn in ieder geval super aardig.
Bye x

Mijn Sweet DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu