ČUDI LI TE NASLOV?

57 6 7
                                    

Sigurno  ste primjetili da je naslov čudan. Zato ga pročitajte u nazad i odmah će vam sve biti jasno...❤

UVOD:
U jednom selu MARERELLI  živjela je predivna cura Margarita. Ona je jako dobrog srca i jako je vrijedna. Njena želja je da nađe svoju pravu ljubav❤❤❤❤!

Ali u selu  DEKOMMEN živio je jedan plemenit i human plemić. Bio je jako zgodan i imao je lijepe zube. Zvao se Komen. 💙💙💙💙!

PRIČA:
Jednoga jutra je Margarita išla napuniti vrč vode do rijeke  LAV(ima englesko značenje,a ne kao životinja🐯) Ali odjednom joj je vrč pao,zato jer je ugledala njega... KOMENA!! U sebi je rekla"koma čoveče" Pomogao joj je,ona mu je zahvalila,a čim ju je pogleao, KOMEN ju je pitao za vezu. Naravno da je pristala!

Jer to je LJUBAV  na prvi pogled!
💕💕💕
Oba dvoje su sretni otišli kući♡♡♡♡♡♡.
No kada su došli i rekli to svojim roditeljima,oni su ih zaključali u sobu i zabranili im da se VOLE. Bili su očajni,samo što nisu pali u komu. Ali ipak taj brak je ne moguć,zato jer njihova sela ratuju oduvijek.No KOMEN nije odustajao,nekako je razvalio vrata i otrčao po Margaritu (pizzu Margaritu🍕🍕) . Zatim je stao da pojede malo pizze i trkom je nastavio. Kada je došao nije bilo Margaritinih roditelja,nego samo je ona lupala rukama po vratima. On je brzo otključao vrata i pobjegli su u ŠUMU...

Tamo su se poljubili i zagrlili❤💋😘😘😘😍😍,ali Margarita je rekla kako više ne može trpjeti ovu patnju. Rekla je da želi biti s njim zauvijek! On je rekao da i on to želi više od svega,ali da je to trenutno NE moguće...

Ali Margarita mu je predložila da se zavežu lancima za ruke,i skoče sa litice u more!🌊🌊. Tako će zauvijek biti zajedno!
On je pristao. Brzo su trčali do litice i onda skočili sa lancima na rukama. Prije skoka su svakome potekle dvije suze...💧💧💧💧

                      I LJUBAVNOJ JE PRIČI DOŠAO KRAJ, I NADAM SE DA ĆE VAJ PAR IĆI U RAJ❤❤

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 23, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

❤ADUL VABULJ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora