2 sene oldu ki hala kalbimdesin hala sana karşı boş değilim vazgeçmek istesemde olmuyor,yüreğim alıkoymuş seni,gözlerim senden başka herşeye kör,aradığım huzuru uzaklarda buldum yani sende,uzaktan da olsa seviyorum sevebiliyorum başkasina yakın olamıyorum sevmediğimi bilsende başkasına canım desem sana ihanet etmiş gibi olur bende demiyorum çünkü sen canımsın yüreğimin sahibisin,sen umutsun,güneşsin,ışıksın,huzursun,
umarım ki ellerin cennet gibidir,başımı dizine koysam saçlarımı okşasan bir yandan uyuyup dalsam,dünyada ki yerimi bulmuş olsam kendimi hayallerle avutuyorum ama seni çok seviyorum,elimden bir şey gelmiyor sebepsizce çaresizce seviyorum seni,sende beni etkisi altına alan bir şey var ve bende bilmiyorum,alıştıkça alışıyorum sana,kopamaz hale geldim,bir masal gibiydi gözlerin anımsatırdı sahili,resimlerini çıkartıp asmak istiyorum odamın duvarlarına,her bir yanında sen dört duvar içinde sen hayatım olmuş sen ben başka ne istiyeyim ki,ah be güzel gözlüm senin beni sevebilme ihtimalin var mıdır bilmiyorum,keşke olsa keşke sevsen beni,baharda yağan yağmur gibisin çıkıp dışarı o yağmurun altında ellerini kainata açıp huzura kendimi birakırım,yağarsın üzerime ince ince tanelerle ah ne güzel olurdu ki orada seninle el ele açmak kollarımı,sen uyuyorsun ya ben yazıyorum sen uyuyorsun hasret kalıyorum sana,özlüyorum,tükenmez oldun içimde,yaz yaz bitiremem seni ama bende uyumalıyım canımın içi daha hayal kurup sana sarılmalıyım,gülüşlerini izlemeliyim,çok seviyorum uste artniyetim yok sadece seviyorum istemesede saygımda gebermeye hazırım "iyi geceler".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Uzaklarda
Randomseviyorum haberi yok,ölüyorum haberi yok,öpüyorum haberi yok.