Kapitola obsahuje naozaj množstvo sarkazmu a irónie.
Ste zúfalý? Máte na vašej úžasnej knihe málo votes? Ľudia vám ju priam hejtujú? Cítite sa nedocenený? A hlavne máte dosť peňazí? Nezúfajte!! Prichádza nová nádej, váš Phantom. Pošlite SMS v tvare Pomôž mi na číslo 0902 538 699(toto číslo nie je vymyslené a pokiaľ budete mať trocha šťastia tak sa mi dovoláte.
Ale nie teraz už vážne. To tajomstvo úspechu spočíva v...Covery!! Počujete správne obal predáva!
Možno ste už chceli aj urobiť dobrý cover, ale moc vám to nešlo, však? U coverov je najdôležitejšie, aby dokázali v jednom jedinom obrázku vystihnúť príbeh čo najlepšie. Napríklad pokiaľ robíte príbeh o drakoch, tak dajte na cover...(fanfáry)..... Screenshot z porna. Zaručene viac votov ako ste si vedeli predstaviť. A teraz prinášam tabuľku aj na ostatné typy:
FanFiction:Screenshot z porna(Pozor najlepšia tam je hodiť Nahú fotku Justina Biebera)
Fantasy: Screenshot z porna (Najlepšie pokiaľ to robí drak z mužom)
Romance: Screenshot z porna
Thriller: Screenshot z porna (Pozor musia mať pri sebe obaja pištoľ)
ScienceFiction: Screenshot z porna (Musia to byť vedci)
Spiritual: Screenshot z porna (Najlepšie ak to budú robiť dve čarodejnice)
Random: Screenshot z porna (Hoďte tam nejaký random)
*A samozrejme názov príbehu musí byť v cudzom jazyku (najlepšie španielčina) a nesmie súvisieť s dejom (lepšie ale je pokiaľ si nejaké slovo sami vymyslíte)
To jest všetko. Tak sa majte a vyrábajte covery. Nezabúdajte že čím viac votov tým viac followerov.