Epilóg/Prológ

453 85 6
                                    


Upozornenie: Obsah sarkazmu a irónie-150%


Dobrý večer! Počkať, čo to počujem?? Vraj chcete ešte väčšiu popularitu???? Mám vám pomôcť? Tak OK. Poviem vám ako napísať dobrý epilóg a prológ. Najprv si ale povieme čo to vôbec je:

Prológ-prvá kapitola, v ktorej máte čo najlepšie opísať hlavnú postavu

Epilóg-kapitola slúžiaca na poďakovanie

Ukážem vám aj zopár príkladov, aby ste si to lepšie predstavili:

Prológ

Ahoj! Volám sa Carmen a mám 16 rokov. Bývam v Miami s mojimi rodičmi a mladším bratom, ktorý je naozaj strašne otravný. Rodičia ma vôbec nepočúvajú a nechcú ma pustiť na jedinú párty. Chodím na strednú a som ten typ neobľúbenej baby, ktorá sedí v poslednej lavici a nikto sa s ňou nerozpráva. Je tu aj jeden pekný chalan, ale jeho banda ma šikanuje a tak ho nemám rada. Učiteľky sú na mňa zasadnuté pretože som emo a im sa to nepáči. To je o mne asi všetko ešte ale asi dodám že nie som ani moc pekná. Už som si začínala myslieť, že môj život zostane takto nudný, ale nie. Jedného dňa som totižto zbadala jeho. Bol moc milý a pozval ma na kávu. Povedal, že začne chodiť na našu školu a ja som sa strašne potešila. Bavili sme sa ešte asi 2 hodiny a potom sa to stalo.... pobozkal ma!!!!!!! Je proste úžasný a povedal že sa mu páčim. Takmer som dostala infarkt.... Justin je do mňa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A taktiež si ukážeme príklad na epilóg

Epilóg

Veľmi pekne vám ďakujem. Ani som si nevšimla ako moja láska s Bieberom rýchlo ubehla. Teraz už spolu máme dve dcérky a sú naozaj nádherné. Ale ďakujem aj vám milí čitatelia 500 čítaní som naozaj nečakala, i keď tých votes mohlo byť aj viac ako 20.  Veľmi ďakujem za vašu podporu a tým čo tu hejtovali a oxydovali môžem odkázať akurát to že sú lúzri.No nič strašne vám ďakujem a držte mi s Justinom palce!!!!!! 

A teraz už viete ako na to! Adios


Wattpad na zostupeWhere stories live. Discover now