" karşılaşma"

3 1 1
                                    

Multimedia: hakan

Yine bir azarlamadan sonra sinirli bir şekilde odadan çıktım kapıyı biraz sert çarpmış olmalıyım ki hesap sormak için tekrar beni içeriye çağırdı...
Ve söyleyerek odaya girdim
- ne yani ben mi suçluyum sen ihaleyi kaybettin bana azar yapıyorsun!!!

-sana azar yapmıyorum dosyayı silmenin nedenini soruyorum!!!
Dedi sinirli bir tavırla ve yavaşça masanın üzerindeki dosyayı aldı bana verdi manalı bakişlarla...
Dosyayı aldım ve yavaşça sayfaları değiştirdim...
ve şok oldum o an yeni bir ihaleye imza atmış ve benim yeni haberim oluyor bu durumdan... şaşkın gözlerle ona baktım o ise bu bakışı umarsamazcasina pencerenin önünde dikili duruyor ve dışarıya seyrediyordu....
Bu haline ister istemez sinir oldum ve sinirli
-ömer
Diye bağırdım o ise pişkince sıratarak
-Efendim
Dedi artık fazlasıyla sinirliydim onun bu hali beni cıldırtıyordu... ve yine sinirli bir tavırla başladım söze....
-ya nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun bana sormadan fikrimi dahi almadan ihaleyi imzalamışsın... diye sitem edence ben o arkasını döndü ve masayı işaret ederek oturmamı istedi ve benden oturmamı istediği sirada kendisi de masanın sandelyesini alıp benim tam karşıma oturdu kollarını önden bağlar vaziyette oturuşuyla başladı söze...
-ben ne zaman seni hayal kırıklığına uğrattım!!! diye söylendi sakince ben daha cevap vermeden sözlerine yenilerini ekledi...
- bana güvenmeyin ne zamn öğreneceksiniz ben sizin menfaatiniz dışında hiç bir şeye imza atmayacağımı anlayacaksınız !!! Bu ihale bizim hayalimizdi hatırlasana yıllar önce biz daha mimar olmadan önce bir bu günlerin hayalini kuruyorduk ve artık zaman geldi bir Camii'nin mimarı olacağız biz de...;)
Dedi gözlerinin içi gülerken...
Evet bu durum beni de şok etmişti hayalimize bir adım daha yaklaşmıştık ama hala sinirim geçmemişti ona
-peki neden bundan benim yeni haberim oluyor neden bana söylemedin!!!
Diye sordum sinirlice..o ise sanki soruyu bekliyorcasina cevap verdi hiç düşünmeden
- biliyorsun ki ben işine önem veren bir kişiyim ve daima iş hayatı normal hayatımdan bir adım öndedir benim için bunun tam tersi oluncaya kadar idare et!!!! dedi pişkince sırıtırken... bense daha dayanamayıp odayı terk ettim...Ve hızlı adımlarla ilerlerken geri dönmek geldi içimden ve geriye ömer in odasına döndüm ki ömer telefonla konuşuyordu fakat hiç olamadığı gibi oldukça sinirli bir şekilde konuşmaya devam ederken şu sözler döküldü dilinden:
-artık yeter ya siz halledin ya da ben çok sıkıldım ne olursa olsun bu oyun bitecek anladınız mı beni bitecek !!!
Ne demekti şimdi bu neden sinirli bu kadar acaba...ben odada düşünürken yavaşça çıkmak geldi aklıma zira sorsam nedenini zaten cevap vermeyecekti...yavaş adımlarla kapıya yaklaşırken ömer in sinirli sesini duydum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYATIMDA MAVİYE YER YOK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin