Bölüm 1

101 7 5
                                    

Yeni bir hayat!Yeni bir okul! Aslında herşey o gün başlayacaktı.Hiç bir şeyden habersiz..Bu damla için yeni bir şans olacakti.Damla 15 yaşında bir genç kızdı.Babası öldükten sonra çok yalnız kaldı.Damlanin birde abisi vardı.Çok yakışıklı ve çekiciydi.Damla yeni bir okul için heycanliydi.Nasildi okulum? nasıl arkadaş edinicegim? diye düşünüyordu.Ama ileride onun nelerin beklediğini bilmiyordu tabiki.İlk günden geç kalmak istemiyordu.Erkenden hazırlanıp yeni okuluna gidiyordu.Çok heycanliydi.Otobuse bindi.ama otobüs çok kalabalıktı.Oturacak yer yoktu maalesef.Yanında çok yakışıklı bir çocuk duruyordu.Ona bakmaktan gözlerini alamıyordu.Ama çocuk ona bakmıyordu.Otobüs birden fren yapınca Damla birden yakışıklı çocuğun üstüne düştü.Çocuk damlayi üstünden atti.
Damla cocuktan özür dileyip geri yerine geçti.Biraz aksiyonlu bir yolculuk yaptıktan sonra ineceği yere geldi.Damla otobüsten inip okula gidiyordu.Okula yaklaştığında sanki kalbi çıkacaktı.O kadar heyecanlıydı.Okula girip bir tur attıktan sonra direk 9/A sınıfını bulmaya çalışıyordu.
Karşıdan bir öğrenci geliyordu ona sorup yukarı çıktı.Sonunda sınıfını bulup içeri girdi.Herkes başka bir kafada takılıyordu.Kimse sınıfa yeni biri geldiğini bile farketmemişti.Boş bir yere geçip oturdu.Damla karşıdan kendisine doğru gelen tatlı bir kızı farketti.Sonra kız Damlanin yanına oturdu.Onunla tanıştıktan sonra sohbet etmeye başladılar.Böylece Damla ilk günden arkadaş edinmeyi başardı.
İlk dersleri Biyolojiydi.Öğretmen yoklamayı alıp tanışma aşamasına geçti.Herkes sıradan kendini tanıttı.Sıra damlaya gelmişti Ben Damla Aydın 15 yaşındayım, çorumda yaşıyorum diyerek gerekli bilgiyi verdi ve yerine oturdu.Böylece 1.ders bitmişti.Damla hiç arkasına bakmamıştı bile .Ama onun bugun otobüste üstüne düsen o yakışıklı cocuktu arkasındaki.
Çocuk onu farketti ama sesini çıkarmadı.Çünkü çocuk için bu bir kanıt olacaktı.2.dersin başlangıcına 2 dakika vardı.Damla biraz okulu tanımak için dışarı çıktı.Biraz gezdikten sonra geri içeri girdi.Zil çalmıştı.
Damla kapıdan içeri girerken dikkatsizce girdiği icin bir çocuğa çarptı başını kaldırdığında otobusteki çocuk olduğunu farketti.

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin