Bölüm 3

60 3 0
                                    

Yanına bir araba yaklaşıyordu Damlanin Araba Damlanin önünde durup camı açtıktan sonra şişşşt kız diye biri bağırdı Damla arabaya baktıktan sonra bide kimi görsün Hakan .                                                              
Efendim dedi Damla benimle eve gitmeye var mısın  dedi Hakan.Damlada heyecanlanarak napcaz senin evde dedi.Hakan durup bir şey düşünerek bugün edebiyat öğretmeni  odev vermişti onu yaparız dedi.                                                                
Damlada çocuğun o zarif bakışına bakarak kabul etti.Çünkü ona aşık olmuştu.Ama aşkını ona nasıl açacaktı bilemiyordu.Eve geldiklerinde Hakangilin evinde kimsecikler  yoktu.Damla;evet hadi ödevi yapalım dedi.                                      
Benim eve erken gitmem lazım dedi Ama ne çare Hakan ben tuvalete gidip geliyorum ondan sonra yaparız dedi Damla bekliyordu ama hala hakan yoktu Biraz sonra Hakan göründü Hiçbirşey olmamış gibi geldi Damla;artık ödevi yapalım dedi Yoksa benim gitmem gerek dedi.                                                                                              Hakan;tamam yapalım tatlı kız dedi Galiba Hakanda Damlaya aşık oluyordu Bu günden sonra sürekli teneffüslerde Damlaya bakıyordu.Damlada gün geçtikçe  ona biraz daha aşık oluyordu Aşk anlatılmaz yaşanır derler ya işte kendilerine o günü  yaşatmak için sans vermişlerdi.                                              
O akşam Hakan Damlaya;ben seni çok seviyorum baslarda biraz kötü davranmış olabilirim ama gerçekten seni çok seviyorum ben eğer bana bi şans verirsen bu güne kadar yaşanmamış aşkları yaşatacagima  söz veriyorum diyerek sözünü bitirdi.                               
Damlanın kararını sabırsızlıkla bekliyordu Damla;Şaşırarak bende seni çok seviyorum dedi bana gerçek bir aşk yasatacagina inanıyorum ve evet diyorum Hakan sevinerek;sana çok tesekkur ediyorum bana bir şans verdiğin için dedi sana gerçek aşkı yaşatacağım bana güven dedi.
 
Damla ben eve çok geç kaldım dedi Annem merak etmiştir diyerek izin istedi Hakan;Ben seni bırakırım gece tek basına gidemez sin dedi Damla heyecanla eve girerken o kadar heyecanliydiki yıllar sonra gerçek aşkı  sonunda bulmuştu Ona gerçek bir aşk yaşatacagina  inanıyordu. Yarın okul vardı erken uyumaliydi.Erkenden yattı.

SICAK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin