part 2 -3.3

256 21 0
                                    

Gamzenin bakış açısı

Ay yah çok heyecanlıyım luhan ı bulcam ay hayal gibi ama Aylin olsa kozom sos sonko onlor sono tonuyor derdi.

Luhan ordaydı kahvesini yudumluyordu. Ay tatlıydı yah neyse bu konuyu açmamak üzere kapatıyorum.

Yanına gittim

Ben : şey Merhaba ben burda turistim de bana para bozfurmam için beni en yakın kuyumcuya götürür müsünüz?

Luhan : aaa m şey bende yerli olamam ama neyse tamam olur.

Yes be diye bağırcaktım da zor tutum. Yani ben coolum yah.

Neyse biz gidiyor Duk gitik gittik gittik gittk neyse vardık sonunda ben biraz konu açtım

Ben: şey siz biliyor musunuz exo diye bir grup varmış. Nasıl bir grup acaba . Asya nın dediği kadar yakışıklı larmı?

Luhan : aaa şey siz Asya mı dediniz! Neyse yah evet yakışıklılar.

Ben : hım Asya dedim evet birzamanlar çok seviyordu sonra o gruptan biriyle konuşmuş hatta Türkiye ye gelmişler, dedim.

Luhan endeşeliydi ve tamam dedi ona exo ya geri gelmek istedini falan sordum evet dedi gittik Asya ya mesaj attım.

Yazarın bakış açısı

Herkez toplanmışmıydı? Hayr daha exo nun geri kalan ları vardı onuda Asya topladı. Ve bir odada buluştular

Aylin : bakın burda we are one dediniz deki gözlerinizin parladını fark ettim şimdi ya konuşcaksınız ya konuşcaksınız.

Asya ve kızlar çıktılar exo konuştu falan işte geri geliceklerini

WE ARE ONE ı geri getirceklerdi. Konsere çıkıcaklardı . Evet busefer yine 12 kişi olarak.

Lay hep unutuyordu dans hareketlerini. Kris sözleri tekrar tekrar söylüyordu. Asya Aylin i Kris e doğru ittikten sonra çıkışta görüşürüz bakışları attı.

Aylin : meraklanma sarı kafa unutmassın zaten playback yapcaksiniz.

Kris : tamam çakma barbie.

Aylin : öf yah halla çakma barbie diyor yah. Neyse sarı kafa görüşürüz.

Exo sahneye çıktı. Hepsi birer yıldızdı sanki.

Kakaotalk Sehun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin