Asıl final

436 23 6
                                    

Asya nın görüşü :

Ayy içim içimi yiyor. Ben evlencem hemde Sehun la . Onu çok seviyorum da keşke oyunlara önem verdiği kadar banada verse.
Gelinlikçi deyiz ilk önce düğunumuz Türkiye de olcak bide kore yapıcaz. Bu Aylin de yanımda seçmeme Yardımcılar. Keşke Sehun beye olsaydı gerçi oda var ama dmatlik bkick lar. 2 set falan sonra ben gelinlimi seçtim. Şimdi yemek yicez Sehun nu ve Kris ı bekliyoruz. Geldiler.

Sehun : Asya gelinlik aldınız dimi.

Asya : evet aldık.

Oturdular, ve yemek yedik Kris le Aylin kavga ediyorlardı. herzaman ki gibi ben çok heyecanliydim kim heyecanlı olmazki yarın düğünum var.

Aylin : bana bak sarı kafa benle konuşma bende senle konuşmayım. ve böylece kvga da etmeyelim.

Kris : hıhı ama bil ki noel baba diye bişey yok.

Aylin : bak Asya ben bunu dövmek te haklıyım.

Asya : hıhı öyle dir.

Kalktik Sehun la el ele tutuşabiliyorduk çünkü hayranlar beni seviyor du ki sehunun ifşa fotolaruni falan veriyorum.

Sehun : Asya sana bişey dicem.
Asya : şöyle?
Sehun : seni seviyorum.
Asya : yinemi mantı istiyorsun ?
Sehun : ivit.
Asya : sana öküz oldunu söyledilermi.
Eve gittik tabiki benim gibi bir iş kadınının evi olucak ve çok güzel. Neyse eve geldik ben yukarı çıkıp üstüme rahat kıyafetler giydikten sonra mantı söyledik bir restoranttan.

Sehun mantıyi yedikten sonra yanıma geldi.

Sehun : aşkım dicem sana baksana sen nekadar tatlisin

Asya: aşkım şimdilik evlencez yah negüzel küçük küçük çocuklarımız olucak. yahh çok tatlı.

Sehun : gel dışarıçikalim.
Sonra biz elele tutuşup dışarda yuruyoduk. Ve o salak Sehun bir kıza baktı onu öldürcem ben.

Asya : Sehun diyorum ki sen beni boşver o kızla evlen ne güzel dimi .

Sehun : hıh? Aa aşkım yaa yapma gel oyun oynayalım dicem de, Aylin le Kris nerde? Evi flan yakmış olmasınlar

Asya : ne olabilir valla .

Aylin in bakış açısı

Aylin : yah bırak şu Telefonumu !

Kris : ne yoksa yine t-hirtumü mu kesicen?

Aylin : salak sın ama seni seviyorum.

Kris : bende seni seviyorum çakma barbie.

Aylin : off kaç yaşına geldin hala usanmadin dimi

Kris : evet.
Bu sarı kafa tam salak ama onu seviyorum. Birgün onunla evlencem ve onun bütün giysilerini kesicem .

Asya la Sehun geldi, şu salak yine napti. Piç smile yapıyorlar.
Off seviyorum ben bu salak adamı.

Kris : bişe dicem seni seviyorum ve sen naparsan yap sevcem çocumuz olursa onun adını ben koyuyummi?

Aylin : ben senin isimlerini biliyorum tarz bıla bıla Kris dimi oyunda adın neydi etipötü121tarzakafaatan dimi ben koycam adam akıllı bir ismi olsun.
Ayy yarın Asya nın düğün nu var. Dün gibi aklımda küçük tük ve en yakışıklı prensi o alicakti, bense çok tatlı pısırik birisiyle evlenicektim.

Öbür sü gün

Herkez de bir heyecan vardı exo Türkiyeye geldi, yine Aylin hazırlanıyordu, Asya ise makyajını yapmıştı Aylin bekliyordu gelinliği almaya gidiceklerdi. Aylin homurdanarak Kris ı aradı gözleri sonra aklına geldi. Sehun un yanında olduğu. Gemma da gelmişti, harika bir gündü. Düğün zamanı gelinceye kadar.

Ne mi oldu şöyle anlatıyım; Aylin pastayı devirdi. ve Ayşe Asya nın kardeşi Asya nın gelinliğinin üstüne şarap döktü . Düğün bittiğinde.

Kakaotalk Sehun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin