86 DAN 63 E İNEN BİR KIZ 12 KİLOYU SİKER ATAR.

3.7K 113 16
                                    

Hayatım o kadar değişti ki zayıflayınca,ilgiler artmaya başladı.Daha çok sevilmeye başladım.

Amınakodumun manyak insanları  sadece vücudum değişti,ruhum değil. Ben aynı benim ve bana yaptıklarınızı hatırlıyorum,nasıl ezdiğinizi hatırlıyorum. 

Sizin hepinizi bir bir sikicem, az bekleyin. Şu 12 kiloyuda vereyim. 

Zaten evrime kafa attım. İki el kol da atayım bitecek işim.

İntikamımı o fit vücudumla yanınzdan geçerken alacağım. Hatta yüzünüze bile bakmamakla alacağım belkide.

 Umursamayın eğer biri sizi umursamıyorsa,umursamayın. Yalnız kalacağım falan diyorsanız,sikerim kalın abi. Alın kitabınızı çekilin bir kenara. O salaklarla muhattap olacağınıza, gidin az kitap okuyun da diksiyonunuz falan düzelsin. 

''Tuvalete gidelim miii canımmmmm ??''

''Kantine gider misin ??''

Bak bu kız sizinle sadece 2 şey için konuşuyor. Kullanıyor işte,  kullandırttırmayınkendinizi .Siz üzüleceğinize başkaları üzülsün.

 Azıcık kendinizi sevin, hayranlıkla baktığınız o düz karınlı , götünü göbeğini sürekli açan kızları değil. Sizde öyle olabilirsiniz. Size engel olan bir şey yok. İnanın zayıfladığınızda hem vücudunuz daha güzel olacak onlardan hemde karakteriniz.!

Başlamamanız için bir sebep yok. Hadi yürüyün,koşun. 

''YARIN BAŞLARIM'' DEME! ERTELEDİĞİN HER GÜN,HAYALLERİNE GİDEN YOLU BİR ADIM DAHA UZATIR.

BÜYÜK DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin