Değişmenin amına koymalısınız.

2.9K 101 34
                                    


 Şimdi sizden bu 1 aylık sürecimizde kendinizi çok özel hissetmenizi isteyeceğim. O kadar özelsiniz ki sizden daha önemlisi yok. Bedeninize bebeğiniz gibi bakmalısınız. 

Diyelim ki çikolata yiyeceksiniz!

Düşünün,ilk başta bunu yemeğe değer mi ? 2 dakika mutlu olacaksınız evet doğru, ama peki siz zayıflamayı kaç yıldır isteyenlerdensiniz ? Artık hayallerinizi ertelemeye gerek var mı ? Boşverin çikolatayı. Size zayıf halinizden daha fazla mutluluk verebilir mi ? 

Yemeyin bu kadar basit. Boğazınızı tutun! 

Bedeninizi sevin artık. Bunu sesli dile getirin.. Hayır ! hiçte bile deli falan değilsiniz. Bedeninizi ne kadar sevdiğinizi dile getirin !!

''Özür dilerim bedenim,seni bu halde görmek istemiyorum artık, senin daha sağlıklı olabilmen için her şeyi yapacağım.''

''Çatlaklarım için özür dilerim, artık sana her banyodan sonra bebek yağıyla masaj yapacağım.''

Kendinizi gün içinde ne kadar iyi hissediyorsanız, bedeniniz o kadar mutludur. 

Kenidinizi özel mi hissetmek istiyorsunuz ? 

Peki özel olmak için bir çaba gösteriyor musunuz ?

Büyük bir değişiklik her zaman iyidir. Değişecekseniz tüm benliğinizle değişmelisiniz ki, vücudunuz da bunu anlasın.

Mesela parfümünüz! En basitinden. Değişmeye başlayın,bunu tüm benliğiniz algılasın.

Vücut spreyleri alın kendinize! Vücudunuzu şımartın. 

Siviceleriniz için doğal maskeler yapın.

Eğer sivilce izleriniz varsa gece yatmadan önce bepanthol krem sürün. 

Tırnaklarınıza nail art yapın. Eminim herkesin gözü tırnaklarınızda olacaktır!

Kambur yürümeyin,vücudunuzu dimdik tutun ve konuşmanıza özen gösterin. Unutmayın siz çok özelsiniz.

Kendinizde neleri sevmiyorsanız bir bir değiştirin. Kirpikleriniz mi kısa ? Siz uzun kirpikler mi istiyorsunuz badem yağı sürün kirpiklerinize. 

Kaşlarınız mı seyrek vazelin sürün. 

Diyorum ya, neyi sevmiyorsanız değiştirin. Bakın kendinize.

İşte şimdi bir adım daha özelsiniz.

Adım adım değişimin ta kendisine gidiyorsunuz.

BUGÜN DÜNDEN DAHA İYİSİN, YARIN DÜNDEN DAHA İYİ OLACAKSIN! 





BÜYÜK DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin