Efter Sasha mördade hans mamma så hade han en gut knife,han blev jätteglad och bestämde sig för att sälja kniven och resa till guacamole sjön.Så han reste till guacamole sjön och träffade några kokoskrabbor som han skickade till Bill Gate så dom skulle dra av hans kuk.Han var väldigt lycklig nu men han funderade på det hans mamma sa om att hon inte hade skickat något virus.Tänk om det inte var hans mamma utan om det var Andorras president barack Obama. Så han ringde till Obama och sa att han var en djävul men Obama sa bara att han dödade Osama bin laden för att han inte gillar vita fotbollar.Så nu visste han att det inte var Obama men han kom på en person som har en liten kuk och är Nordkoreas diktator och är asiat.Precis,det är...Arnold Schwarzenegger,Sasha ringde honom men han bara sa att Sasha skulle lägga ner kakan.Så det var inte Arnold.Men Sasha ville ta det lugnt när han var på semester så han kastade bort sin iPhone 1 i havet.Han solade hela dagen lång och han blev brun som fan.Då kom han plötsligt på vem det måste ha varit men han var tvungen att hämta sin mobil så han dyker ner i vattnet och hämtar sin mobil och hämtar en banan för han var hungrig.Efter han var färdig med Bananen så ringde han Kim jong un och sa att han skulle mörda honom om han inte slutar spela cs go.Så Kim jong un erkände att det var han och att han skulle sluta spela cs.Så nu var Sasha glad och åkte hem till hans döda mormor.Han spelad massa gånger på dust 2 och tillslut hände det!Han rankade upp till silver 2 han blev så jävla glad så han råkade svälja en missil och så dog han.
Rest not in peace Sasha...