İşte hayatta hep iyi şeyler yok bazen kötüyude görmek zorundasın hayatı akışına bırakmak diye bi laf yok hayat çok kötü ve ıssız bir yer ben kendimden biliyorum hergün bi kötü olay olur ...
İşte suan selin le oturup bunları konuşuyorduk .
Aman ne güzel konu .
Selin le hayatımız aynı gibi yani sadece o biraz soğuk davranıyordu bukadar .
-selin elindeki ni yigcekmisin.
Diye elindeki hamburger e göz koydum .
-hiç düşünmeden kabul etti acaba kötü biseymi olabilirdi .
Ama herneyse çünkü benim zaten daha büyük sorunlarım varken selin emi akıl vericem olmaz öyle şey .
Selin le birlikte sohbet ettikten sonra selin kalktı nemde evi toparladım tan sonra ev halimden çıkıp normal halime dönüp dışarı çıktım .
Hava çooook soğuktu .
Zaten karda yağıyordu ama karı severdim bembeyaz tam benim gibi oyüzden yazı pek fazla sevmem.
Öylece dolaşmaya başladım sadece yürüdüm .
Bişeye çarptığımda durdum malesef ki direğe çarpmıştı m birisi görüyormu diye baktık tan sonra daha fazla rezil olmadan uzaklaştı m.
Şimdi ise mutsuz dum Batusuz gel diye mesaj atsam mal durumuna düşerim o yüzden bişey yapmadım .
Ama çok sıkıldım bir şey bulmam gerek ....
Evet buldum !!
Aslında bulamadım yine batuyla alakali :(
Herneyse ben yürümeye devam ettim .
Bi süre sonrada geri dönmeye karar verdim .
Eve geldiğimde bitkin ve solgundum pffff çok canım sıkılıyordu derken telefonun sesiyle uzaydan dünyaya döndüm ...
Merhaba arkadaşlar cokkkkk pardon çünkü kaç aydır veya haftadır yazamıyorum teog felan olunca ama yinede tam hız devam ama malesef yolun sonuna yaklaştık eğer 3. Kitap isteyenler yoruma bildirsin ekibimle birlikte ona göre hareket edicez anladınız için çooook teşekkür ederim.