Cast
Y/N - readers
~~15 tahunHongbin VIXX - Lee Hongbin
~~17 tahun
~~anak yatim piatu,hanya mempunyai seorang halmoeniBaekhyun EXO - byun baekhyun
~~23 tahun
________________________________Kau sedang menunggu kepulangan Baekhyun yg sudah 2 tahun berada di L.A.Korang berdua sudah bertunang 2 tahun lepas semasa kau berusia 13 tahun dan Baekhyun berusia 20 tahun.
Baekhyun merupakan seorang playboy dan kau tidak mengetahuinya.
Flashback
Baekhyun dan kau sudah menjadi sepasang kekasih selama 3 bulan.Korang berjumpa buat kali pertama di luar Jeguk High school ketika itu kau sedang didalam perjalanan pulang ke rumah.Kau lebih suka pulang kerumah sendiri daripada dihantar dan diambil oleh 'driver' yg diupah oleh papa kau.
Baekhyun pada ketika itu sedang menunggang motor berkuasa tingginya dan tidak sengaja melanggar kau.Kau hanya mengalami luka di lutut kirinya dan sejak itu Baekhyun mula tertarik dengan kau dan korang mula bercinta.
Baekhyun - y/n jom kahwin *pegang tgn kau*
Kau - kahwin? Tapi y/n muda lagi
Baekhyun - kalau macam tu kita bertunang dulu.Bila y/n dah tamat sekolah,kita terus kahwin
Kau - *anggukkn kepala*
Baekhyun - *kiss tangan kau*
End Flashback
Kau sungguh gembira dan tidak sabar untuk berjumpa dengan tunangnya setelah 2 tahun berpisah.Walaupun pada waktu ketika Baekhyun mengajak kau bertunang,kau sudah kelihatan seperti seorang yeoja yg matang.
Mata kau melilau mencari bayangan Baekhyun.Kau terkesima tatkala melihat orang yg kau cintai dipeluk oleh seorang yeoja lain.
Kau - *pergi kat Baekhyun**marah*
Baekhyun - *leraikan pelukan yeoja ??* Y/n.. my baby *nk peluk kau*
Kau - *tampar Baekhyun* siapa yeoja ni!
Baekhyun - *pegang pipi yg ditampar kau* *senyum sinis* Well.... this is my new girlfriend,Taeyeon. *peluk bahu Taeyeon*
Taeyeon - *peluk pinggang Baekhyun* Tunang Baek kan? *gelak sinis*
Kau - *nak tampar Taeyeon*
Baekhyun - *tahan tangan kau* y/n balik sekarang.Kalau y/n nak putuskan pertunangan kita pun oppa tak kisah..
Kau - *pijak kaki Baekhyun*
Kau memijak kaki Baekhyun sekuat hati dengan menggunakan kasut tumit tinggi kau.
Kau - amik kau dasar playboy!! *jalan tinggalkan Baekhyun dan Taeyeon*
Kau meminggalkan Baekhyun yg mengerang kesakitan,orang yg berada disitu hanya melihat.