Y/n - readers
~~ 25N VIXX - Cha Hakyeon/N
~~26Yoona SNSD - Im Yoona
_____________________________Sebentuk cincin yg dihiasi permata disarungkan kejari manis kau,lalu namja yg sudah bergelar suami kau mengucup dahi kau dengan penuh rasa cinta.Para tetamu yg terdiri daripada sahabat,keluarga dan saudara terdekat kau dan si dia bertepuk tangan dengan gemuruh dan merekalah saksi pada hari kau dan si dia disatukan di sebuah taman ats pilihan kau kerana terpengaruh dengan drama kesukaan kau 'marriage not dating'.
Kau memeluk lengan si dia,Cha Hakyeon atau si dia lebih suka dipanggil N.Peristiwa dimana kau dan N bertemu bermain semula di ingatan.
Flashback
Kau sedang duduk bersendirian di dalam kelas kau,pelajar-ii sekelas dengan kau menuju ke kantin.Kau sibuk pula menyiapkan nota yg kau sendiri tidak mengingatinya sampailah ditegur oleh sahabat kau.
Seseorang menuju ke belakang kau dan terdengar bunyi tapak kaki seseorang jadi kau menoleh kebelakang.
?? - *melutut* *hulur bunga*
Kau - *berdecik*
?? - *wink*
Kau - *tunjukkan buku lima*
?? - *pergi dekat dengan kau*
Kau - *pandang ?? *
?? - *kiss pipi kau* *lari*
Kau - N!!!!!!!!! *menjerit*
N - *masuk kelas kau balik* I love U *fly kiss*
Kau - *lap pipi yg kene kiss dgn N* siap kau nanti!! *kejar N*
N - *lari*
Kau dan N berkejar-kejaran sehinggalah ke koridor menuju ke makmal sains.
N - *jatuh terbaring*
Kau - *pergi kt N* *letak kepala N kat peha kau* N! *risau*
N - *tak sedarkn diri*
Disebabkan kau tidak tahu tentang sebarang pertolongan cemas,kau terpaksa membuat pernafasan mulut ke mulut.
N - *bulatkan mata*
Kau - *amik udara* *nak buat CPR* kau dah sedar N *lega*
N - *senyum nakal* bibir kau rasa manis
Kau - *pukul bahu N*
N - first kiss kau kan? Ni first kiss aku jugak
Kau - pabo *tinggalkan N*
N - I love you!
Kau - I hate you very much!!*jalan*
N - You will be my wife soon!
Kau - I will never be your wife,Cha Hakyeon!! *still jalan*
N - I'll make it become reality! *gelak*
End Flashback
Kau tersenyum sendiri,tak sangka kau tetap akan menjadi milik dia dan dia telah membuktikan janjinya yg kau anggap hanyalah main-ii.
N - *pndang muka kau* Chagi kenpa senyum-ii ni? Dah terfikir pasal malam nanti eh? Oppa..
Belum sempat N menghabiskan kata-ii 'suci'nya itu kau sudah mencubit lengannya yg 'sado' itu.