EPISODE3

24 4 0
                                    

Anggap video atas tu syahir dengan ashraff nyanyi

"mempersembah kan syahir zikry dan ashraff  haikal"mereka keluar dengan menyanyikan lagu english.semua gadis di dalam dewan itu terpegun dengan seara mrreka yang merdu.
"OMG,sarah..tengok tuu..hensemnyaa.cair dah hati aku nie.'sambil tangannya memegang kedua-kedua belah tangan memegang pipinya yang tembab.sarah hanya menjeling melihat sahabatnya berkelakuan sebegitu.syahir menyanyi sambil  tanganya diajukan kepada seseorang yang hanya berada beberapa kerusi dihadapanya.qailyla mula pelik dan mengerutkan keningnya"aish..dia tunjuk kat sapa tu?"kata hati qailyla
"erh asal dia tunjuk kat minah tuu?awek dia ke?ujar sarah dengan penuh kehairanan.
"sarah..kau nampak apa yang aku nampak nie?' sarah hanya memberi isyarat dengan anggukan kepala.apabila persembahan selesai..qailyla dengan wajah yang monyok berlalu pergi dan meninggalkan sarah yang terpinga-pinga dengak kelakuan qailyla.
"qai! asal dengan kau nie? biase tak macam nie pun"

" kau tak tahu perasaan aku sarah! sedih kau tau tak?! agak2la nak tunjuk- tunjuk pun taulaa hensem!apa kau rasa kalau secret admire kau buat camtu..sakit tau tak..
"sakitnya tuh disini di dalam hatiku.sakitnya tuh di sini didalam melihat kau selingkuh..sakit..sakitnya ku disini.."
aishh kau nie sarah  boley lagi kau buat lawak kat sini..akuvtengah sakit hati nie.tau tak.sabar jelah ada sahabat cam kau..nasib suara kau tu best laa jgak tak macam katak panggil hujan.
"hahaha.thanks sshabat.suara aku memang laa best.kau ade? tkde kan..hahahaha"
"menyesal pulak aku puji kau sarah..nasibla kau nie bestfriend aku.kalau tak.nampak tong sampah tu..kau laa dalam tu nanti.
"oke-oke.sorry laa.. aku gurau je.jaganla marah.nanti cepat tu"ujar sarah sambil menunjukkan muke cute.
"hahaha.takyah nak buad muka cute camtu laa tak laku.hahaha."qailyla ketawa sehingga keluar air mata kerana terlalu kelakar

"dah-dah laa suke kat aku.nie aku rase nak merajuk jee ngan kau nie.aku buat camtu nak gembirajan kau jee"
"okey,sorry sarah.aku bukan sengaja nak suka sampai camtu sekali.aku belanja kau erh?!."
"hm yerlaa,nasib baik kau tahu kegemaran aku tak jadi aku nak marah kau."
"emanglaa aq tau fav kau..kalau tak ,tak jadi bestfriend kau plak..hahahaha"

You're My Love?!Where stories live. Discover now