Ben Hazal.Her zaman gelecegim icin calismis bir gerizekaliyim.Ben her seyin para oldugunu düşünüyorum.Ben de insanlar gibi parayı kafaya takmayip yemek ,içmek,gezmek istiyorum.Kendime su andan itibaren soz veriyorum.Sadece giyim tarzım konusturacak bundan sonra beni.Bir hafta sonra MILANOYA hayallerimin sehrine gidecegim.
BIR HAFTA SONRA:
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hayallerim bugun gercege kavusacak.Valizimi heyecandan simdiden hazirladim bile...Biletimi de zaten almistim.Otobüse bindim.Gozlerimden yas geldi. Çünkü benim annem ile babam da zengin olmak icin beni birakip Roma'ya gitmislerdi onlari asla affetmiyecektim.On dokuz saatlik yolculugun ardindan kendimi attım hayatimin basladigi yere.Ilk isim bir otel bulmakti.Karsima "HAYAT HOTEL" adinda bir otel cikmisti.Hemen girdim.Allahtan ki resepsiyondaki kadin türkçe biliyordu.Bana kolaylik olmustu.
Fiyat baya ucuktu.Ama parayi kafaya takmayacagima soz vermistim.Hemen yeni cikarttirdigim karta cektim.Ilk defa saray gibi bir yerdeydim.Hemen esyalarimi yerlestirdim.Disari ciktim kredi kartimi alarak ...Ilk once Paulo Park diye bir yere girdim.Acik tatli modern kiyafetler aldim.Markete girip erzak ,meyve ve cerez aldim.
Simdi tek sey kendime bir arkadas bulmakti.Otelde bos bos durmaktan sıkılmıştım.Kendime cikip bir magazada eleman olmak icin is aramaya ciktim.Kulakligimi kulagima taktim.Elimde gazeteler , yere bakarak ilerliyordum.Birden bir agri hissettim.Ilk defa bir erkekle carpismistim.
Ben':-Şey cok ozur dilerim gormemisim.
Oglan bana hayran gibi bakti.Ben de basimi cevirip gittim.♥
Bir magazada eleman araniyordu.Hemen girdim.Lise mezunu istiyorlarmis ben de tam uyuyordum bu notlara...Yarin ise baslayacagimi bildirdiler.Orada Hande diye bir kız bana magazanin tum hususlatini anlatti.Sanirim kendime bir arkadas bulmustum.
Ben:-Handecigim ya, ben buralarda yabanciyim acaba sen de istersen arkadas olabilir miyiz?
Hande:
-Tabi zaten kimse ben calistigim icin beni arkadas saymiyorlardi.Benim icin de iyi olur arkadasim.dedi.
Görüşürüz kanka diyerek oradan ayrildim.
Guzel bir hayat beni bekliyordu...
₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Nolur kitabimi takip edin bol yorum ve votelerinizi eksik etmeyiniz.cok thanks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT BU ISTE
RandomHayat nedir ki bir insanin yasşamak icin ugrastigi caba.Ama bunlarin bir gecmis olacagini aklimiza getirmeliyiz.Benim bu hikayemde sadece hayattan degil,askta her zaman oldugu gibi konu olacak.Sevgili okurlar macera istiyorsaniz mutlaka bu kitabi o...